Iata ca am ajuns la o finalizare a acestui caz. Am facut intr-un final o plangere la OPC si am preimit si un numar de inregistrare. Mai multe puteti citi in articolul urmator:
[ link extern ] /
Concluzia a fost urmatoarea:
"Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor spun că legislaţia în vigoare nu-i obligă pe operatorii economici să asigure un telefon cosumatorilor pe perioada cât aparatul lor se află „imobilizat” în service pentru reparaţii. „În cazul în care prin documentele de vânzare cumpărare (contract, factură fiscală, certificat de garanţie) ori prin materiale de publicitate se face o astfel de ofertă, operatorul economic respectiv are această obligaţie, dacă nu poate fi sancţionat”, spun experţii ANPC-ului.
În plus , se poate face şi o plângere în instanţă, solicitând daune conexe, suferite pentru că nu a beneficiat de un telefon de schimb, în baza Codului Comercial şi Codului Civil. "
In legatura cu plangerea in instanta, ce daune conexe as putea cere eu pe baza Codului Comercial si Codului Civil?
As dori sa ma documentez in privinta acestor legi. Cine ar putea sa ma lamureasca cu acest aspect?
Va multumesc anticipat.