Am si eu un telefon: Motorola V3 in garantie, predat in service.
1. data predarii: 13.03.2009
data primirii: (din pacate nu am facut o copie procesului verbal de predare-primire dar am fisa de reparatie cu numarul de comanda service )
2. data predarii: 07.04.2009
data primirii: 16.04.2009 (telefonul a fost testat in cadrul magazinului, impreuna cu directorul de magazin, s-au facut constatarea faptului ca defectiunea nu a fost rezolvata si lasat iar in service pentru a treia perioada)
3. data predarii: 16.04.2009
data primirii: nedefinita
Intrebarea catre consultantii site-ului Dvs. este:
Exista baza legala ca eu sa cer ca Germanos sa acopere cheltuielile de abonament pe perioada cand telefonul era in service? In tot acest timp nu mi s-a dat nici un telefon pentru a putea folosi serviciile operatorului mobil.
abonamentul de telefonie il platiti pt cartela sim, nu pentru aparatul in sine. existenta si utilizarea cartelei nu este strans legata de utilizarea aparatului in cauza. abonamentul trebuie sa il platiti, nu sunteti exonerat de aceasta obligatie pe durata predarii in service a telefonului.
pe de alta parte, daca reparatiile au durat mai mult si telefonul era cumparat de mai putin de 6 luni, va puteti adresa ANPC.
Ok, si Dvs aveti dreptate dar judecati aceasta situatie:
Cand am facut abonament pe 2 ani, am cumparat un pachet de servicii: abonament + aparat mobil care ma ajuta sa beneficiez de serviciile operatorului mobil. Daca unul din aceste 2 componente nu functioneaza in parametrii normali, atunci exista o problema.
Aparatul are 1 an si 6 luni de cand a fost cumparat, este inca in garantie. Perioada in care a stat in service depaseste 1 luna (conform OPC nu trebuie sa depaseasca 15 zile calendaristice)
Unde pot sa reclam la ANPC (reclamatie online nu se poate face, am dat un mail cu reclamatia si nu au vrut sa-mi dea numar de inregistrare)
exista o problema, intr-adevar. dar nimic nu va retine sa va schimbati oricand aparatul. nu este aceeasi situatie cu cartela sim, aferenta abonamentului, pe care trebuie sa o pastrati pe intreaga perioada contractuala.
exista o problema, intr-adevar. dar nimic nu va retine sa va schimbati oricand aparatul. nu este aceeasi situatie cu cartela sim, aferenta abonamentului, pe care trebuie sa o pastrati pe intreaga perioada contractuala.
Intr-adevar, nimeni nu ma retine sa imi schimb aparatul in cazul in care decid ca am nevoie de functii suplimentare (internet, mail) dar in acelasi timp ar trebui sa mi se permita sa beneficiez in continuare de serviciile operatorul pe toata durata garantiei aparatului.
in legatura cu depasirea celor 15 zile de service...unde altundeva pot reclama la ANPC?
Cerere anulare act
arakys
Buna ziua!
Urmatoarea speta:
Cumparat un telefon mobil dual sim, din magazin. La 2 saptamani, sim-ul 2 (cel extern) se defecteaza si predau cu pv, telefonul ... (vezi toată discuția)