Buna ziua!
Urmatoarea speta:
Cumparat un telefon mobil dual sim, din magazin. La 2 saptamani, sim-ul 2 (cel extern) se defecteaza si predau cu pv, telefonul catre vanzator pt. a putea fi trimis in service. Primesc raspuns precum ca telefonul "a fost verificat de catre departamentul tehnic si s-a constatat ca prezinta urme de deteriorare mecanica - cititor sim 2 deteriorat – si garantia a fost anulata. Dorim sa va informam ca service-ul nu face investigatii asupra modului de utilizare al aparatului, nu facem presupuneri asupra a ceea ce s-a intamplat, doar constatam starea aparatului si actionam in consecinta. Garantia a fost anulata in conformitate cu normele producatorului si decizia si constatarea service-ului raman neschimbate. Pe certificatul de garantie - documentul oficial in care service-ul autorizat de catre producator face nota pentru toate constatarile si interventiile asupra aparatelor - va aparea notificarea cu privire la pierderea garantiei si motivele pentru care s-a luat aceasta masura."
Stiind ca nu am deteriorat mecanic sim-ul 2 si faptul ca restul telefonului nu este afectat mecanic, consider in principal ca anularea garantiei si nerepararea aparatului, este un abuz.
Prin urmare, doresc sa aflu cum ar proceda in locul meu, alte persoane cu experienta in acest domeniu.
Va multumesc anticipat pt. eventuale indicatii, idei, opiniii.
Pe langa sesizare OPC/ANPC, m-am gandit sa-i chem la tribunal, deoarece vreau anularea "verdictului" de la service, adica pierderea garantiei. Idea este, ce sfaturi as putea afla si de la alte persoane ....