Eu ma confrunt cu urmatoarea situatie. M-am mutat de cateva luni intr-un complex rezidential-bloc nou. Toti locatarii ne-am luat in primire locuintele, avem acte de proprietate, dar nu am facut inca receptia partilor comune. Dezvoltatorul ne-a facturat la intretinere urmatoarele: service lift (exista un contract intre dezvoltator si o firma autorizata) + service centrala termica de bloc (exista contract si pentru asta). Liftul si centrala au functionat din prima zi fara nici o problema DAR abia dupa cateva luni acestea au fost autorizate ISCIR, fara ca noi sa cunoastem sau sa banuim acest lucru. Pe mine nu ma intereseaza acum modul in care sa ii fac rau dezvoltatorului, ci as vrea sa stiu daca noi proprietarii ne putem recupera banii platiti in cadrul intretinerii, pentru aceste 2 contracte de service, pe perioada cat nu erau autorizate (pe de alta parte, cele 2 contracte sunt "dedicate" si factura lunara este cu mult peste media pietei). Multumesc.
Aceasta Ordonanta prevede ca termen maxim al desfasurarii procedurii un nr de 40 de zile (implicit calendaristice), cu mentiunea ca depasirea termenului constituie contraventie. Dar exista proceduri foarte complicate, de licitatie deschisa sau restransa, cu un numar mare de oferet primite si cu un numar urias de documente si documentatii care trebuie analizate si evaluate. Apoi, mai trebuie cerute si clarificari, care au un anumit timp de asteptare. Clarificarile sosite reprezinta documente suplimentare care trebuie analizate in context. Deci alte zile necesare. Cum se poate asigura un grad ridicat de acuratete si obiectivitate intr-un timp atat de redus?