avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 945 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters90741

Activitate ContSters90741

Domnule Manolescu,

Cu privire la ce speta faceti referire?

Multumesc,
Dan
mersi de postare la mesajul cu OPC,
dar daca sa zicem ca nu imi dau dreptate cei de la opc pot sa ii cer clientei sa vina la sediu sa ii se ofere banii inapoi intr-un anumit termen? credeti ca m-ar ajuta sau sa ii dau banii prin transfer bancar? Sa stiti ca comanda a fost facuta de alta persoana si plata de o alta persoana cu alt nume....
pe ce baza sa contest atunci acel proces verbal de la opc?
dar a avut nunta in 4 iulie
Avem emailul trimis catre clienta , emailul nostru continea noul termen de livrare si la care clienta dupa aceea ne-a raspuns si si-a dat acordul pentru mentinerea comenzii. deci totul este inregistrat pe email, SCRIS
Buna ziua,

Avem un client care a comandat o rochie mireasa, termenul de livrare era de 5 saptamani. In saptamana a 4-a i s-a comunicat data exacta de venire pentru a i se oferi personal produsul la sediul nostru dar la o data ce depasesc 5 saptamani si anume in saptamana a 7-a, de exemplu in 28 Iunie (saptamana a 7-a), clienta a fost deacord si nu a anulat comanda, ea spunea "mentin comanda". Dupa ce clienta primeste pozele de la rochie in saptamana a 5-a , clienta ne scrie ca vrea sa isi recupereze banii ca nu ii place cum a iesit o dantela. In saptamana a 6-a Clienta merge la OPC si face plangere ca rochia nu i-a venit in 5 saptamani desi i-a fost comunicata noua data de livrare si ca rochia o poate ridica in prima zi din saptamana a 7-a.

Comisarii OPC ne-au facut proces verbal si ne-au obligat sa ii dam clientei avansul de 50% in termend e 30 de zile.

Stimata doamna/domn, ce considerati ca trebuie facut?

Cu stima,
Dan