Avem un client care a comandat o rochie mireasa, termenul de livrare era de 5 saptamani. In saptamana a 4-a i s-a comunicat data exacta de venire pentru a i se oferi personal produsul la sediul nostru dar la o data ce depasesc 5 saptamani si anume in saptamana a 7-a, de exemplu in 28 Iunie (saptamana a 7-a), clienta a fost deacord si nu a anulat comanda, ea spunea "mentin comanda". Dupa ce clienta primeste pozele de la rochie in saptamana a 5-a , clienta ne scrie ca vrea sa isi recupereze banii ca nu ii place cum a iesit o dantela. In saptamana a 6-a Clienta merge la OPC si face plangere ca rochia nu i-a venit in 5 saptamani desi i-a fost comunicata noua data de livrare si ca rochia o poate ridica in prima zi din saptamana a 7-a.
Comisarii OPC ne-au facut proces verbal si ne-au obligat sa ii dam clientei avansul de 50% in termend e 30 de zile.
Stimata doamna/domn, ce considerati ca trebuie facut?
sa schimbati dantela a.i. sa fie pe placul clientei....:)
in alta ordine de idei... in cazul in care termenul de 5 sapt era in scris iar ce de 7 telefonic....nu mai e nimic de facut.
in alta situatie se poate contesta procesul verbal
Avem emailul trimis catre clienta , emailul nostru continea noul termen de livrare si la care clienta dupa aceea ne-a raspuns si si-a dat acordul pentru mentinerea comenzii. deci totul este inregistrat pe email, SCRIS
Singura optiune este in acest moment sa contestati p.v. incheiat de OPC.
Insa va sfatuiesc sa administrati si alte probe pentru dovedirea situatiei de fapt (martori de exemplu, care sa nu fie angajatii dvs.) pentru ca un simplu e-mail nu cred ca va convinge instanta de nevinovatia dvs.