Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Pe 23 martie 2010 mi-am deschis o societate, platitoare de TVA, fara angajati, unic administrator si asociat. Avand in vedere ca inca nu am avut nici o activitate, ce declaratii trebuiesc depuse la Finante pana pe 25 aprilie? Probabil tb sa platesc si impozitul forfetar pt cele cateva zile din primul trimestru, nu? Pana incep sa am activitate si sa angajez un contabil, as vrea sa ma ocup eu de asta. Astfel, va rog mult sa ma ajutati cu informatiile de mai sus.
Depinde...
1. Daca raman valabile datele din intrebarea precedenta si este infiintata in noiembrie sau decembrie 2012:
- declaratiile 094, 300 si 394 - termen 25.01.2013
- declaratia 392 - termen 25.02.2013
- declaratia 101 - termen 25.03.2013
- trimestrial: declaratiile 100, 300 si 394.
2. Daca se aproba proiectul de modificare a Codului Fiscal, incepand cu 01.02.2013 firma va fi incadrata obligatoriu ca platitoare de impozit pe venit, caz in care va trebui sa depuneti pana la data de 25.03.2013 o declaratie 101 aferenta lunii ianuarie 2013.
Infiintez firma in februarie si incep activitatea in luna aprilie( timp in care caut spatiu si pregatesc dechiderea, fiind vorba de un magazin cu produse din carne ), si . in cazul acesta cum procedez cu depunerea declaratiilor?
Depuneti pana pe 25.04.2013 declaratiile trimestriale: 100, 300 si 394. Daca in periaoada scursa de la infiintare si pana la 31.03.2013, firma nu a avut activitate, declaratiile se depun pe zero.
Declaratia 100
martady
Buna ziua
Va RON sa-mi spuneti si mie dacă se mai depune declaratia 100 pentru trimestrul 4 2012 , cineva îmi spune ca se depune D. 101 in Martie. ( ... (vezi toată discuția)