avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 461 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Seful meu cred ca mi-a inscenat demisia!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Seful meu cred ca mi-a inscenat demisia!

Buna seara, as dori sa ma lamuriti in legatura cu preavizul pe care l-am semnat.
Lucrez ca si vanzatoare la un magazin de haine, mi-a fost acceptata cererea pt concediu fara plata dupa care am revenit la munca pe data de 01.09.2009. In martie pe 25 seful meu a venit la mine cu niste harti prin care imi explica ca va face o restructurare de post si ca daca o semnez cu acea hartie beneficiez de somaj numai ca ce ma nedumireste pe mine este faptul ca preavizul meu este de 30 de zile , ce am citit insa nu imi aduc aminte cu ce articol si ce aliniate mi sa desfacut contractul. Cum se opereaza in cartea de munca? cand ma voi duce cu decizia de concediere imi va aduce vechimea la zi sau nu? Dar de ce am un preaviz asa de lung ca eu demisia nu mi-am dat-o si nu mi-a explicat ce inseamna acele articole si litere din codul muncii, ei fiind parca grabiti nici timp de gandire nu mi-au dat. inca ceva oare pot sa ii dau in judecata daca defapt mi-au inscenat demisia si nu concedierea? Va multumesc din suflet si sper sa ma lamuriti.
Ultima modificare: Marți, 22 Iunie 2010
andreea nicoleta, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:25, 6 Aprilie 2010
andreea nicoleta a scris:

[...] ce ma nedumireste pe mine este faptul ca preavizul meu este de 30 de zile adica 26.03.2010 -24.04.2010
[...]

In calculul preavizului se considera zilele lucratoare, ceea ce inseamna ca e vorba de 21 zile.

[...]
Am mers la Camera de Munca iar in cartea de munca ultima operare a fost cu o marire de salar de la 600 lei la 720 lei in anul 2009 unu ianuarie, deci din cartea de munca reiese ca am doar 8 luni.
[...]