avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 457 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... as dori sa raman insarcinata dar am teminat somajul
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

as dori sa raman insarcinata dar am teminat somajul

Buna ziua,as dori sa raman insarcinata dar am teminat somajul, angajata nu sant nicaieri pt. ca nu am gasit, in cazul care raman insarcinata statul ajuta femeile fara nici un venit si ne acorda si noua cei 600 de ron indemnizatie pt. cresterea copilului sau trebuie sa fii neaparat angajata?Si inca o varianta daca mi-as gasi de lucru sa zicem peste 6 lunidin momentul in care m-am angajat cate luni trebuie sa lucrez ca sa beneficiez de toate drepturile in cazul in care raman insarcinata? Va mutumesc anticipat pt. raspuns.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 16:26, 7 Aprilie 2010
Raspunsul il gasiti textul de lege de mai jos. Trebuie sa va aflati in una din situatiele de mai jos timp de 12 luni inaintea nasterii copilului:
Art. 1
(1)Începând cu data de 1 ianuarie 2006, persoanele care, în ultimul an anterior datei naşterii copilului, au realizat timp de 12 luni venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, beneficiază de concediu pentru creşterea copilului în vârstă de până la 2 ani sau, în cazul copilului cu handicap, de până la 3 ani, precum şi de o indemnizaţie lunară în cuantum de 800 lei (RON).