Cum se pot returna sumele primite dintr-o eroare a intocmirii documentelor de plata ale angajatorului? Intelegerea amiabila nu trebuie dovedita cu inscrisuri ? Si totusi cum se trimit banii inapoi?
Nu este obligatoriu ca o intelegere pe cale amiabila sa fie insotita de inscrisuri in acest caz! Pur si simplu se face virament bancar invers , din contul creditat in plus in contul bancar al platitorului(angajatorului).Extrasul de cont va fi proba care va demonstra oricand ca sumele necuvenite au fost restituite!
Succes!
:luck:
Varianta 1: va recomand sa luati legatura cu angajatorul si sa incheiati un PV din care sa rezulte ca va veti obliga la plata acestei sume nedatorate fara a fi necesar ca acesta sa va actioneze in judecata si, mai mult, chiar sa va oblige la plata cheltuielilor de judecata. Dovediti ca sunteti de buna credinta si, avand in vedere ca a fost culpa angajatorului si nu a dv., cu siguranta veti gasi intelegerea necesara.
Varianta 2: asteptati sa vedeti daca angajatorul isi da seama ca v-a gratulat financiar nemeritat si, daca isi da seama ca v-a platit o suma pe care nu vi-o datora, actionati atunci conform variantei 1 spunand ca nu v-ati dat seama ca v-a platit mai mult decat ati meritat.
Dv. veti decide varianta care vi se potriveste mai bine! ;)
:) Puteti sa incheiati cu angajatorul un proces-verbal de compensare...daca mai sunteti salariatul societatii respective sau sa asteptati ca sa vi se solicite restituirea sumei respective de catre societatea in cauza, returnarea facandu-se fie prin virament bancar, fie prin depunere directa la casieria societatii.
Daca timp de 3 ani de la data primirii sumei, societatea nu va solicita acea suma...dupa trecerea celor 3 ani, nu mai sunteti obligat sa restituiti suma...se va considera ca fiind prescrisa!