avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1215 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... dosar penal pt alcool?
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

dosar penal pt alcool?

salut,

Am calcat si eu stramb in data de 12 Feb 2010.

Cand am suflat in echilotest a indicat o valoare de 0,46 alcool in aerul expirat. Am fost dus la IML unde mi sa recoltat o proba de sange am refuzat ceea de-a doua proba datorita unir dureri.
Rezultatul a venit insa nefavorabil avand o valoare de de 1,00 alcool in sange.
Am cerut o recalculare dar am fost informat ca nu este posibila deoarece am dat o singura proba de sange.
Sfatuit sa consult un avocat am aflat ca s-au facut recalculari cu o singura proba de sange find cerute insusi de procuror.
Mentionez ca a trecut o ora de cand am suflat in echilotest pana mi sa recoltat proba de sange.

Credeti ca am sanse sa scap cu amenda administrativa ?

Si culmea ironiei sunt student la drept. Credeti ca imi va ingreuna cazul in fata procurorului?
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 01:59, 9 Aprilie 2010
Din pacate nu trebuie refuzata recoltarea pentru cea de-a doua proba, insa problema este ca sanctionarea cu amenda adminitrativa este putin probabila avand in vedere valoarea gasita.Este foarte important daca recoltarea s-a facut cu seringa si acul sau daca s-a folosit o trusa speciala pentru ca daca s-a intamplat ca in primul caz se poate invoca nulitatea absoluta a probei.Deci mare atentie cum va faceti apararea!
problema este ca a trecut o ora pana mi sa recoltat sange. Alcoolemia mea era in crestere. Eu m-ai aveam 5 min de mers pana aks.
trebuie sa mi se faca o recalculare prin care reiese alcolemia care am avut-o in sange.
nu?
~ Conținut șters la cerere ~
Se poate face recalculare in baza declaratiilor dvs ! Nu este obligatorie proba a doua , dar ar fi fost preferabil sa existe ! Oricum , dvs aveti dreptul sa solicitati recalcularea !