avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1067 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Sunt studenta, am bebe beneficiez de indemnizatie dar ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Sunt studenta, am bebe beneficiez de indemnizatie dar nu pot sa merg zilnic la facultate

Dupa cum spuneam sunt studenta in anul 2 am un bebe de 6 luni abea luna trecuta in martie mi-a fost aprobat dosarul pt indemnizatia de studenta am primit si banii. In mod normal daca as fi lucrat aveam acum concediu 2 ani bineinteles nu ar fi trebuit sa merg la servici deloc, in situatia cu facultatewa cum se procedeaza? nu as avea cum sa merg zilnic se poate intrerupe anul? in cazul in care nu ma duc perd banii?
Cel mai recent răspuns: bbbia... , utilizator 09:30, 12 Aprilie 2010
buna dimineata,cred ca poti sa intrerupi anul si acum pt motive serioase,depinde la ce facultate esti.In HG 1016/2009 este prevazut ca poti sa intrerupi cursurile pana la 2 ani pt cresterea copilului,si banii ii primesti indiferent daca mergi la facultate sau nu in acest timp.Si eu sunt studenta dar la master si am bebe,dar eu inca mai astept pt bani,ca nu mi-au aprobat si o sa fac contestatie.Daca vrei citeste Hotararea de Guvern 1016/2009 sa te lamuresti.
neatza! K deci pot intrerupe fara sa pierd banii ms de rasp.. dar tie de ce nu ti-au aprobat?
mie mi-au spus ca primesc la master
am dus adeverinta de la facultate pe primul an
acum sunt in anul 2 dar am intrerupt pt cresterea copilului
Am nascut in noiembrie,si au zis ca lipseste luna octombrie