as doris a stiu daca schimbarea locatiei sediului social sau al punctului de lucru ale unei societati, duce automat la necesitatea schimbarii / reactualizarii autorizatiilor de mediu, sanitare, de la pompieri, etc?
Daca nu, care este situatia care determina reautorizarea si daca autorizatiile de gen au termen de valabilitate?
Autorizatiile se acorda pentru desfasurarea unei anumite activitati, pentru un anumit punct de lucru.
In conditiile in care se modifica unul din aceste obiective, automat trebuie ca autorizatia sa fie ori revizuita, ori schimbata.
Autorizatiile de mediu sunt valabile de regula 5 ani, si dupa ultimele modificari ale legii mediului, nu se mai vizeaza anual.
Luati legatura cu inspectorii care au emis fiecare autorizatie si va vor indruma, depinde de ce anume schimbati in sociatate.
Sunteti autorizat sa desfasurati activitatile intr-un anumit loc (sediu sau punct de lucru) prin schimbarea acestuia automat trebuie sa va reautorizati pentru noua locatie.