Nu, nu poate beneficia de aceleasi autorizari chiar daca este aceeasi locatie, dupa cum vedeti ele se emit pentru o anumita persoana juridica sau fizica si nu sunt "transmisibile"
Am gasit pe net...
Ordinul nr. 1798/2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu (M Of nr. 808 din 27 Nov 2007)
Art 21 din acest ordin:
in situatia in care titularul autorizatiei isi schimba denumirea si / sau forma juridica de organizare, autorizatia de mediu se transfera pentru noul titular sau pentru noua denumire a societatii, daca se face dovada ca activitatile se desfasoara in aceleasi conditii pentru care aceasta a fost emisa
Se poate transfera noului titular autorizatia de mediu in cazul in care nu se schimba conditiile de desfasurare a activitatii existente, fapt asumat prin contractul de preluare a activitatii (vanzare-cumparare, inchiriere, etc.)
Ma gandesc ca logic ar fi ca si pentru celelalte autorizatii sa se procedeze la fel – ar fi destul de aiurea sa se parcurga – din nou – procedura numai pentru ca se schimba titularul dar nu si conditiile de desfasurare a activitatii...
Cred ca in cazul dv, dat fiind ca societatea respectiva e dizolvata nu puteti incheia un contract de "predare-primire" a activitatii... De data aceasta :) logica ar fi sa fie cerute alte autorizatii... pentru ca nu puteti prelua ceva de la o persoana juridica dizolvata (adica, una care nu mai exista)
Intr-adevar, aceasta este procedura pentru obtinerea autorizatiei de mediu care este o procedura extraordinar de complicata si care nu se aplica tuturor codurilor CAEN din economie. Codurile respective sunt detaliate intr-o lista si numai ele sunt supuse autorizatiei de mediu. Acest cod nu este supus autorizatiei de mediu. Intrucat, din punct de vedere al registrului comertului,entitatea care se ocupa atat de SRL-uri cat si de PFA-uri acestea nu accepta transmiterea de la o forma la alta a autorizatiei din simplu motiv ca numai la persoanele juridice schimbarea formei juridice nu creaza o noua persoana juridica, in conf. cu legea 31/1990, macar prin diferenta persoanele juridice au un J in fata, iar persoanele fizice un F.
In ceea ce priveste clasificarea structurii de cazare din ceea ce am citit eu pana acum, dar nu pot sa spun ca detin adevarul absolut, nu este nicaieri o prevedere in sensul celor precizate de cei de la mediu, ca atare nici la turism nu se poate decat trecand printr-o noua autorizare.
A se vedea LEGEA nr. 359/2004 din 8 septembrie 2004
privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice autorizate, intreprinderilor individuale, intreprinderilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice care reglementeaza aceasta problema.
o persoana juridica nu poate sa aiba calificariile, decat prin administrator sau persoane care au facut aceste calificari. Eu sunt din parere ca schimbarea si adoptarea de catre afministrator de o srl la o pfa da dreptul sa isi iau diplome si calificariile. Mai ales daca srl da aceptul la aceste drepturilor. Dar mi ar fi de interes sa aflu unde se incadreaza aceste transfer sau predare primire de drepturilor, si nu ma pricep in acest domeniu. Cred ca merge tot pe domeniul de drepturilor de autor, si asa mai departe. De fapt o persoana juridica nu poate de pe sine insusi se aiba nicio o calificiare doar daca un angajati cu contract de munca sau administrarea (manageriala) le are. Adica, aceste a dat drepto la firma si poate sa il ceara inapoi. Parerea mea fara temeile juridice in spate care sunt grele.