avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 900 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale deschidere firma.Ce si cum?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

deschidere firma.Ce si cum?

Buna ziua! sper ca nu va suparati daca am postat unde nu trebe.Nu ma prea pricep ne internet si nu prea am timp sa-nvat!
Asa! sunt student si as vrea sa devin distribuitor. Exp. medii optice(dvd/uri cd/uri) si as vrea so fac legal. Deci ce acte, pe unde tre sa merg si cati bani tre sa am? sunt student in TM si de domiciliu stabil il am in hunedoara Asta ar insemna sami deschid firma (cred).Va rog sa ma scuzati daca va cer prea mult!#-o
Cel mai recent răspuns: maria3000 , utilizator 21:29, 1 Aprilie 2007



Buna ziua! sper ca nu va suparati daca am postat unde nu trebe.Nu ma prea pricep ne internet si nu prea am timp sa-nvat!
Asa! sunt student si as vrea sa devin distribuitor. Exp. medii optice(dvd/uri cd/uri) si as vrea so fac legal. Deci ce acte, pe unde tre sa merg si cati bani tre sa am? sunt student in TM si de domiciliu stabil il am in hunedoara Asta ar insemna sami deschid firma (cred).Va rog sa ma scuzati daca va cer prea mult!#-o
in ce an de facultate esti?
daca esti cel putin in anul 2 si ai promovabilitate 100% si nu ai depasit varsta de 30 ani, beneficiezi de unele scutiri.
Acte necesare: - cazier fiscal, cazier judiciar, adeverinta de student cu mentiunea ca ai obtinut promovabilitate de 100%; act constitutiv, declaratie pe propria raspundere ca poti fi asociat si administrator, rezervare nume, dovada efectuarii varsamantului in banca#-o
sunt anu 1. Alte detalii imi mai puteti oferi?
Trebuie sa fii student in anul 2 minim la o facultate acreditata si nu e nevoie sa fii integralist (promovabilitate 100%) doar sa ai indeplinite toate obligatiile fata de Senatul universitatii (gen taxe platite la zi) pentru care ai nevoie de o adeverinta de student de la facultate (stie secretara ce fel de adeverinta daca ii spui ca ai nevoie pentru a-ti infiinta o soc com in baza HG 166/2003) in care sa se specifice acest lucru. Apoi mergi la Registrul Comertului si acolo iti spun ei de ce mai ai nevoie: cerere de inregistrare si dovada disponibilitattii firmei (50 lei), dovada spatiului care se va constitui ca sediu social (extras CF valabil 30 zile), contract de comodat cu proprietarul spatiului, acordul vecinilor cu pereti comuni, actele tale de identitate si cazier fiscal de la Finante valabil 15 zile (5 lei sau 20 lei in regim de urgenta). Cu astea mergi iar la RC si iti redacteaza actul constitutiv dupa care mergi la banca si depui capitalul social (200 lei). Apoi la Registrul Comertului depui dosarul spre inmatriculare firma. Te mai costa vreo 50 lei acolo. Cel mai bine este sa vorbesti cu un contabil pentru a lua o decizie asupra vectorului fiscal in functie de ceea ce doresti sa faci: platitor TVA/ neplatitor TVA, platitor de impozit pe profit sau pe veniturile microintreprinderilor. Si daca te decizi sa fii micrintreprindere trebuie sa angajezi in maxim 60 de zile de la infiintare altfel treci la impozit pe profit. Sper sa iti fie de folos informatiile :)
~ Conținut șters la cerere ~
~ Conținut șters la cerere ~

Alte discuții în legătură

Autorizatii bar ADELA STROE ADELA STROE am o intrebare intrucat sunt nedumirita ce autorizatii imi trebuie pentru deschiderea unui bar? certificat de clasificare? (vezi toată discuția)
Firma srl vasilegurea vasilegurea Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu niste lamuriri. 1. sotia mea a infiintat in anul1997 o firma de tip srl,are hotarire judecatoreasca,dar nu a inregistrato ... (vezi toată discuția)
Asociatiile familiare platesc impozit forfetar? tolanita tolanita BUNA ZIUA, AM UN SRL LA TARA,FARA SALARIATI DOAR ASOCIAT UNIC, PENTRU CARE A TREBUIT SA FAC CARD DE CREDIT CA SA PLATESC IMPOZITUL FORFETAR. AS VREA SA IL ... (vezi toată discuția)