avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 900 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale deschidere firma.Ce si cum?
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

deschidere firma.Ce si cum?

Buna ziua! sper ca nu va suparati daca am postat unde nu trebe.Nu ma prea pricep ne internet si nu prea am timp sa-nvat!
Asa! sunt student si as vrea sa devin distribuitor. Exp. medii optice(dvd/uri cd/uri) si as vrea so fac legal. Deci ce acte, pe unde tre sa merg si cati bani tre sa am? sunt student in TM si de domiciliu stabil il am in hunedoara Asta ar insemna sami deschid firma (cred).Va rog sa ma scuzati daca va cer prea mult!#-o
Cel mai recent răspuns: maria3000 , utilizator 21:29, 1 Aprilie 2007



Buna ziua! sper ca nu va suparati daca am postat unde nu trebe.Nu ma prea pricep ne internet si nu prea am timp sa-nvat!
Asa! sunt student si as vrea sa devin distribuitor. Exp. medii optice(dvd/uri cd/uri) si as vrea so fac legal. Deci ce acte, pe unde tre sa merg si cati bani tre sa am? sunt student in TM si de domiciliu stabil il am in hunedoara Asta ar insemna sami deschid firma (cred).Va rog sa ma scuzati daca va cer prea mult!#-o
in ce an de facultate esti?
daca esti cel putin in anul 2 si ai promovabilitate 100% si nu ai depasit varsta de 30 ani, beneficiezi de unele scutiri.
Acte necesare: - cazier fiscal, cazier judiciar, adeverinta de student cu mentiunea ca ai obtinut promovabilitate de 100%; act constitutiv, declaratie pe propria raspundere ca poti fi asociat si administrator, rezervare nume, dovada efectuarii varsamantului in banca#-o
sunt anu 1. Alte detalii imi mai puteti oferi?