avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1156 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Student doresc sa imi inregistrez firma!
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Student doresc sa imi inregistrez firma!

Buna ziua ma scuzati ca intervin si eu in sdiscutiile dumneavoastra si poate ati mai auzit intrebarile astea dar:
1. ce acte imi trebuie sa inregistrez o firma?
2. nu am spatiu, ce fac? ca bani sa inchiriez un spatiu sunt cam putini..
3. cum e mai bine platitor de tva sau nu? sau daca sunt student sunt scutit de plata tva-ului?
4. cat m-ar costa infiintarea si cine m-ar putea invata sa o "conduc" ca sa spun asa prin asta referindu-ma la ce facturi trebuie sa depun lunar ce acte trebuie sa completez?
5. este obligatoriu sa lucrez cu un contabil?

Intrebari as mai avea dar va rog sa imi raspundeti la acestea daca puteti.

Multumesc,
Adrian
Ca sa nu-ti lase un gust amar, propun sa-ti infiintezi o firma dupa ce vei fi capatat ceva experienta lucrand (si "furand" raspunsul la intrebarea cu conduicerea) in cadrul unei alte firme. Nu da navala, ca o firma se infiinteaza in trei zile, dar iti trebuie ceva vreme sa scapi de ea.
Daca chiar ti s-a pus pata, iti trebuie in primul rand dovada disponibilitatii denumirii, apoi spatiu (contract de comodat/inchiriere), act constitutiv, declaratie de indeplinire a conditiilor pe asociat/administrator, cazier fiscal, specimen de semnatura...E mai bine platitor de TVA sau neplatitor, in functie de obiect...nu te vei descurca fara un contabil.
Ar trebui incurajata intentia ta da a infiinta o firma,bineinteles daca stii ce anume vrei sa faci.Pt. stundenti exista facilitati la plata taxelor,prin urmare te-ar costa mai putin.Poti sa cauti ONG-uri sau sa apelezi la anumite programe de finantare pt.studenti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură