In alta ordine de idei, in mare cam astea sunt legile aplicabile:
1. pt. personalul angajat neaparat examenele de laborator periodice cf.Ordonantei nr:933/2002;
2.inscrierea obligatorie a personalului care va deservi unitatea la centrul de notiuni fundamentale de igiena(intrebi la sanepid, ei organizeaza aceste cursuri pt. care elibereaza si ceritifcate);
3.H:984/2005 din 25.08.2005 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele sanitare veterinare si pt. siguranta alimentelor;
4. Legea nr: 296/2004 din 28.06.2004 privind codul consumului (a intrat in vigoare la 1.01.2007)
5. Legea nr:98/1994 din 10.11.1994 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor la normele legale de igiena si sanatate publica, cu modificari si completari;
6. Norma metodologica din 20.03.2003 de aplicare a O.G. nr:99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor
si nu in ultimul rind prevederile Legii nr:349/2002 ,Ord. nr:13/2003 privind combaterea efectelor produselor din tutun :
"FUMATUL INTERZIS!"
Da, ai nevoie de 2 bai pt. clienti si minim o baie pt. personal.
Trebuie sa ai doua intrari in unitate: una pt. clienti si una ( prin spate , daca se poate ) pt. personal si pt. aprovizionare.
Vestiar pt. imbracamintea de strada a personalului, loc special pt. galeti, detergenti, cirpe si alte chestii pt. curatenie.
Neaparat pt. clatirea paharelor, dupa ce au fost spalate cu detergent, se trec printr-o solutie dezinfectanta ( cloramina, actisept, suma D4 tablete, etc.)
In mare, cam asta ar fi.
Succes!
acesta este raspunsul privind legislatia aplicabila pt. functionarea barurilor si restaurantelor!