5. Procedura de achizitie/data organizarii: _____________________
6. Criterii de evaluare a modului de indeplinire a contractului:
a) abateri de la calitatea produselor/serviciilor/lucrarilor contractate: _______________________________________________________
b) respectarea termenelor contractuale de livrare produse/prestare servicii/executare lucrari: _____________________________________
c) intocmirea corespunzatoare a documentelor necesare derularii corespunzatoare a contractului: _________________________________
d) abateri de la pretul contractului, costuri aditionale la contractul initial: _______________________________________________________
e) indeplinirea de catre executant a clauzelor contractuale referitoare la documentele necesare receptiei lucrarilor contractate: __________________
f) aprecierea colaborarii si comunicarii cu contractantul: ________________
g) abateri de la respectarea normelor de securitate si sanatatea muncii, PSI, legislatia de protectia mediului: _________________________________
h) alte clauze contractuale indeplinite corespunzator/defectuos de catre contractant: _______________________________________________
i) prejudicii aduse autoritatii contractante pe perioada derularii contractului: _______________________________________________________
Prezentul Document constatator s-a eliberat in conformitate cu prevederile art. 36¬1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
CERTIFICAT CONSTATATOR INIŢIAL/FINAL
privind îndeplinirea contractului de ________________
(furnizare produse, prestare servicii, execuţie lucrări)
______________________________ denumirea autorităţii contractante _________________________________________________ adresă _____________________ telefon/fax _____________ număr de înmatriculare _____________ cod fiscal ____________________________ reprezentată prin (denumirea conducătorului), ________________ funcţia _________________ în calitate de achizitor
emite următorul Certificat Constatator
__________________________ denumirea operatorului economic _____________________________________________________ adresă _____________________ telefon/fax ____________ număr de înmatriculare _______________ cod fiscal ____________________ reprezentată prin (denumirea conducătorului), _______________ funcţia ___________________ în calitate de contractant
Pentru contractul de furnizare/servicii/servicii de proiectare/lucrări ____________________________________, codul CPV__________ (codul în cifre şi denumirea acestuia), atribuit prin procedura de achizitie publică _____________în valoare de __________lei, respectiv ...............euro, la care se adaugă TVA în valoare de...........lei, respectiv..........euro.
Durata contractului a fost de............zile/luni/ani.
Modul de respectare/nerespectare a condiţiilor contractuale:
Termeneul de livrare/prestare/execuţie
______________________________________________________
Calitatea produselor/serviciilor/lucrărilor ______________________________________________________
Altele
______________________________________________________
Prezentul certificat constatator este eliberat în conformitate cu HG nr. 1337/2006privind completarea HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de apălicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică şi este întocmit în (3) trei exemplare:
- dosarul achiziţiei publice;
- contractant;
- Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.
Achizitor, Data eliberării,
............................. .............................
(semnătură autorizată) (semnătură autorizată)
LS LS
Menţionăm că pentru contractul curent a fost emis Certificatul Constatator Iniţial Nr....................din........................
se elibereaza si pentru contractele atribuite prin achizitie directa?sau doar cele atribuite prin procedurile prevazute de og: cerere de oferte, licitatie .etc
doar pentru contractele atribuite prin proceduri conform OUG 34 (relevante, nu se aplica ptr. contractele nerelevante cf. art.243 din OUG 34). Pentru achizitia directa nu se intocmeste dosarul achizitiei, deci nu poate fi aplicabil art.97^1, alin.2, lit.b din HG 925.