avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1222 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Agresiune
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Agresiune

Sunt student la Oradea, si saptamana trecuta miercuri am fost in club, si am obtinut cateva fracturi, pe partea stanga a fetei.Mai exact am ramas pana mai tarziu cu un prieten si s-a luat cineva de el, si a primit o palma iar el a dat un pumn, eu care nici macar nu am vazut conflictu m-am trezit constient in pat, acum sunt in spital. dar as fi curios ce as putea face impotriva agresorului daca nu il cunosc? si ce sanse as avea sa recuperez din banii de proteza daca eu, ca sa nu il afectez pe prietenu meu am declarat la urgente ca am cazut? Cu externarea unde tre sa merg si ce trebuie sa fac?? Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 03:46, 21 Aprilie 2010
Trebuie sa va scoateti un certificat medico-legal si sa faceti plangere la politie , puteti sa o faceti chiar daca nu cunoasteti autorul.
Trebuie sa formulati plangere penala la politie pentru loviri si alte agresiuni,apoi sa mergeti la INML pentru a vi se emite un certificat medico-legal,in urma caruia se va stabili si incadrarea juridica a faptei,in functie de numarul de zile de ingrijiri medicale acordate.
In declaratia care va va fi luata la politie trebuie sa aratati cuantumul despagubirilor civile si eventual,a daunelor morale pe care le solicitati
Pastrati pentru aceasta orice document care atesta cheltuielile efectuate cu medicamentatia,refacerea,transportul,etc pentru a dovedi cuantumul despagubirilor civile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despagubiri in urma unei vatamari corporale Topy Topy Buna ziua, Cu cateva zile in urma, mai exact in ziua de 31.01.2010, la ora 1 dimieata am primit un pumn in fata aproape de tampla in partea stanga, in urma ... (vezi toată discuția)