ce documente(registre, condici, etc.) trebuie sa aibe un consilier juridic in cadrul unei institutii publice?
daca nu are niciun document si nicio evidenta ce acte normative incalca?
va fi haos in evidenta lui.. are nevoie ce putin de un registru de dosare pe rol si de unul cu termene.. il face el din caiete studentesti sau pe calculator..numai zic de actele si hotararile care le supervizeaza ca si consilier.. acte atestate sau hotarari aga, decizii ale CA sau managerului d e institutie
va avea probleme cu auditul
STATUT din 6 martie 2004
profesiei de consilier juridic
EMITENT: UNIUNEA COLEGIILOR CONSILIERILOR JURIDICI DIN ROMÂNIA
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 684 din 29 iulie 2004
Se incalca art. 43 si 47 di statutul de mai sus insa doar angajatorul poate sa-l traga la raspundere pentru aceasta in baza fisei postului sau in baza unei proceduri interne inn care sa fie preluate prevederile statutului .
Daca vorbiti despre un consilier juridic numit in functie publica, acesta nu trebuie sa aiba niciun registru, condica etc. Oricum, cei de la audit nu au cum sa-i controleze pe consilierii juridici din acest punct de vedere (si nici din foarte multe altele...).
Proceduri operationale
cozi
ma poate ajuta cineva? am de intocmit procedura operationala a activitatii biroului juridic din cadrul unei primarii!!! astept sugestii, idei!!! multumesc!!! (vezi toată discuția)