avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 630 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... sulta
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

sulta

Buna ziua! As avea nevoie de un sfat. In urma divortului sotul trebuie sa imi plateasca o sulta lunara, in euro . problema e ca niciodata nu mi-a platit la valoarea oficiala, ci mai mica,asa cum a considerat el ,iar de 2 luni nu mi a mai platit deloc (desi in hotararea judecatoreasca scrie ca daca face asta pot sa il execut). in plus nu a platit niciodata pensie alimentara copiilor (nu am cerut noi, am cautat sa ne intelegem si el le- a dat o perioada niste bani, dar ff putin in raport cu cistigurile lui) dar de 1 an, respectv 6 luni nu a mai platit nimic (amandoi sunt studenti si au sub 25 de ani). pot sa fac ceva? dar penal se poate face ceva? daca am o infirmitate care imi afecteaza viata conteaza? va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters36411 , utilizator 15:18, 26 Aprilie 2010
Chiar dvs ati raspuns singura!
Treceti la executare silita!
Investiti hotararea judecatoreasca cu formula executorie in conditiile C.pr.civ
si mergeti la un executor pentru a incepe executarea!
Daca nu reusiti sa gasiti o solutie amiabila, apelati la serviciile unui executor judecatoresc!
1. Pentru nplata sultei puteti cere executarea silita si plata diferentelor de curs, precum si plata oricaror alte daune provocate prin nerespectarea termenelor, daune-interese, dezdaunari, inclusiv plata cheltuielilor de judecata;
2. Pentru plata pensiei de intretinere trebuie sa introduceti o actiune in instanta; plata acesteia se stabileste de la data introducerii actiunii.