avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1037 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Reabilitarea de drept , admitere in magistratura
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Reabilitarea de drept , admitere in magistratura

As vrea sa stiu daca o condamnare de sase luni cu suspendare cu o perioada de proba de doi ani si sase luni pentru o infractiune economica, primita in urma cu 15 ani si un 18 indice 1 pentru o infractiune la regimul circulatiei primit in urma cu 13 ani ma pot impiedica sa sustin examenul de admitere la Institutul National al Magistraturii. Mentionez ca sunt student la drept si dupa definitivarea studiilor de licenta as vrea sa sustin acest examen
Ultima modificare: Miercuri, 28 Aprilie 2010
danutzlucy@yahoo.com, utilizator
Cel mai recent răspuns: me-alina , utilizator 08:18, 4 Mai 2010
art 14 din legea 303/2004 :...la concurs se poate inscrie persoana care indeplineste urmatoarele conditii: ...nu are antecedente penale sau cazier fiscal "
dupa 15 ani mai este considerat antecedent penal?reabilitarea de drept nu inseamna incetarea tuturor repercursiunilor asupra condamnatului|? in momentul de fata cazierul meu este curat. va multumesc
( si atunci reabilitarea la ce mai e buna ? ce rol mai are , daca dupa 15 ani , inca ma mai urmareste o ratacire a tineretii?
Probabil au sa va spuna ca nu indepliniti conditia de buna reputatie, nu ca nu aveti cazierul curat
puteti linistit sa va inscrieti la concurs,datorita faptului ca reabilitarea de drept va repune in situatia anterioara comiterii infractiunii....;))

Alte discuții în legătură

Reabilitarea de drept danutzlucy@yahoo.com danutzlucy@yahoo.com As vrea sa stiu daca o condamnare de sase luni cu suspendare cu o perioada de proba de doi ani si sase luni pentru o infractiune economica, primita in urma cu ... (vezi toată discuția)