avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1108 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Reabilitarea de drept
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Reabilitarea de drept

As vrea sa stiu daca o condamnare de sase luni cu suspendare cu o perioada de proba de doi ani si sase luni pentru o infractiune economica, primita in urma cu 15 ani si un 18 indice 1 pentru o infractiune la regimul circulatiei primit in urma cu 13 ani ma pot impiedica sa sustin examenul de admitere la Institutul National al Magistraturii. Mentionez ca sunt student la drep si dupa definitivarea studiilor de licenta as vrea sa sustin acest examen.
Cred ca vor fi probleme mai ales pentru prima dv.fapta,pentru care ati primit condamnare cu suspendarea executarii,dar si a doua fapta va fi comunicata in fisa dvs.operativa
dar dupa atat timp nu intervine reabilitarea de dreot?
~ Conținut șters la cerere ~
asta inseamna ca nu voi putea sustine examenul chiar dupa 15 ani?
:offtopic: Interventie moderator: va rog sa folositi butonul "editeaza" si sa nu mai scrieti mesaje consecutive. Multumesc.

In principiu, fata de faptul ca sunteti reabilitat de drept, ar trebui sa nu mai aveti probleme.
Dar, din pacate, se pot ivi pentru ca buna reputatie nu inseamna condamnare pentru infractiune economica.

Alte discuții în legătură

Reabilitarea de drept vs examenul de primire in barou ca avocat stagiar?? marduk marduk O persoana condamnata pentru o infractiune cu intentie(minor 16 ani la data comiterii faptei),reabilitat de drept, poate participa la examenul de intrare in ... (vezi toată discuția)
Reabilitarea de drept , admitere in magistratura danutzlucy@yahoo.com danutzlucy@yahoo.com As vrea sa stiu daca o condamnare de sase luni cu suspendare cu o perioada de proba de doi ani si sase luni pentru o infractiune economica, primita in urma cu ... (vezi toată discuția)