avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1209 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Reabilitarea de drept
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Reabilitarea de drept

As vrea sa stiu daca o condamnare de sase luni cu suspendare cu o perioada de proba de doi ani si sase luni pentru o infractiune economica, primita in urma cu 15 ani si un 18 indice 1 pentru o infractiune la regimul circulatiei primit in urma cu 13 ani ma pot impiedica sa sustin examenul de admitere la Institutul National al Magistraturii. Mentionez ca sunt student la drep si dupa definitivarea studiilor de licenta as vrea sa sustin acest examen.
participati linistit! sunteti reabilitat de drept!!!sunt procurori care au intrat in inchisoare au iesit s-au reabilitat si au redevenit magistrati...in america la noi nu am auzit insa nu e cazul la d-voastra....puteti participa linistit repet!!!!trebuie o minte infractionala intre niste procurori...daca ai fost copil cuminte s-ar putea sa nu-ti ajute ....;)
prosecuter_badboy a scris:

participati linistit! sunteti reabilitat de drept!!!sunt procurori care au intrat in inchisoare au iesit s-au reabilitat si au redevenit magistrati...in america la noi nu am auzit insa nu e cazul la d-voastra....puteti participa linistit repet!!!!trebuie o minte infractionala intre niste procurori...daca ai fost copil cuminte s-ar putea sa nu-ti ajute ....;)


Dvs.sunteti in SUA,noi suntem in Romania,iar in Romania,acestea sunt prevederile,fie ca ne plac sau nu.
V-ati exprimat o parere,pe care nu putem decat sa o respectam.
Daca dvs.ii permiteti sa participe,atunci,este...O.K. !
Problema,nu este de participare,ci de ...selectare
Ultima modificare: Marți, 4 Mai 2010
Radu Gabrian, Mediator