avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1208 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Reabilitarea de drept
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Reabilitarea de drept

As vrea sa stiu daca o condamnare de sase luni cu suspendare cu o perioada de proba de doi ani si sase luni pentru o infractiune economica, primita in urma cu 15 ani si un 18 indice 1 pentru o infractiune la regimul circulatiei primit in urma cu 13 ani ma pot impiedica sa sustin examenul de admitere la Institutul National al Magistraturii. Mentionez ca sunt student la drep si dupa definitivarea studiilor de licenta as vrea sa sustin acest examen.
va multumesc pt consultanta. care credeti ca sunt sansele sa pot sustine examenul la magistratura?
Ultima modificare: Miercuri, 28 Aprilie 2010
danutzlucy@yahoo.com, utilizator
Veti putea sustine examenul in cazul in care cazierul este curat,insa daca veti reusi sa treceti toate probele de concurs cred ca este foarte posibil sa aveti probleme cu buna reputatie. Buna reputatie se verifica la sfarsit,doar pt cei admisi si daca ati fost condamnat,chiar daca a intervenit reabilitarea,cred ca veti fi respins. Anul trecut a fost un asemenea caz la INM,un candidat fusese condamnat cu multi ani in urma pt insulta parca,intervenise de mult reabilitarea,si a fost respins intrucat nu indeplinea conditia de buna reputatie.
Nu exista probleme nici cu reabilitarea dvs,nici cu prezenta la examen si eventual ,nici cu promovarea acestuia.
Problemele sunt strict de reputatie si probabil ca netrecand de aceasta verificare nu veti fi niciodata angajat in magistratura.
Cred ca ar trebui sa va ganditi la o alta profesie.
Fara nicio suparare oricine ar avea "rezerve" fata de un magistrat care a avut candva probleme cu legea,indiferent de natura acestora
:(( si atunci reabilitarea la ce mai e buna ? ce rol mai are , daca dupa 15 ani , inca ma mai urmareste o ratacire a tineretii?