avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... impozite si taxe locale
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

impozite si taxe locale

Buna ziua,
Sunt medic veterinar intr-o comuna si desfasor aceasta activitate intr-o cladire pe care am concesionato de la Agentia Domeniilor Statului.
Aceasta nu datora impozit pe cladiri( scutit conf.art.250, pct.1 din Codul fiscal)
Intrebarea este eu datorez impozit pe cladiri pe aceasta cladire pe care am concesionato si desfasor doar activitati de medicina veterinara? Trebuie sa depun declaratie de impunere la primarie?
Cel mai recent răspuns: danike , utilizator 19:23, 28 Aprilie 2010
depinde daca sunteti persoana fizica sau juridica.

art. 249 cod fiscal
(3) Pentru clădirile proprietate publică sau privată a statului ori a unităţilor administrativ-teritoriale, concesionate, închiriate, date în administrare ori în folosinţă, după caz, persoanelor juridice, se stabileşte taxa pe clădiri, care reprezintă sarcina fiscală a concesionarilor, locatarilor, titularilor dreptului de administrare sau de folosinţă, după caz, în condiţii similare impozitului pe clădiri.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxa /impozit cladiri apartinand domeniului public georgianaleo georgianaleo Buna ziua, as dori sa stiu daca cabinetele medicale individuale, birourile notariale publice sunt obligate sa plateasca taxa (impozitul ) pe cladirea in care ... (vezi toată discuția)
Cabinet medical de medicina a familiei individual, spatiu concesionat de la administratia locala silvica1940 silvica1940 pentru spatiul concesionat al cabinetului individual, acum in 2011, se percepe pe langa redeventa anuala, si impozitul pe cladire . Acest lucru este valabil si ... (vezi toată discuția)