Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu procedura care trebuie urmata in cazul in care am un SRL in lichidare (dosar depus) pentru care vreau sa recuparez niste sume platite in plus la TVA si la Impozit pe profit. Ce trebuie completat, ce ar trebui sa atasez si unde trebuie depus?
Multumesc anticipat.
Veti depune cerere de restituire la organul fiscal la care este inregistrata societatea. Cererea de restituire trebuie să fie depusă în cadrul termenului legal de prescripţie a dreptului de a cere restituirea, respectiv în termen de 5 ani de la data de 1 ianuarie a anului următor celui în care a luat naştere dreptul la restituire, să cuprindă codul de înregistrare fiscală a contribuabilului, suma şi natura creanţei solicitate a fi restituită, precum şi documentele necesare din care să rezulte că aceasta nu este datorată la buget.
Cererea de restituire va fi însoţită de copii de pe documentele din care rezultă că suma a fost plătită la buget pentru sumele plătite fără existenţa unui titlu de creanţă, precum şi de copii legalizate de pe hotărârile definitive şi irevocabile sau de pe decizii ale organelor jurisdicţionale sau administrative, după caz, pentru sumele stabilite prin acestea.
Aceasta in situatia in care in evidenta fiscala figurati cu sume platite in plus.