avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 549 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice Inceput in SEAP....
Discuție deschisă în Achiziţii publice

Inceput in SEAP....

Imi cer scuze ptr ca am sa va pun cateva intrebari.Sunt intr-o mare nebuloasa in ceea ce priveste acest sistem SEAP.In primul rand, ca inst publica, nu suntem inscrisi in SEAP.In al doilea rand noi ca inst publica nu avem de cumparat produse de mare valoare.Suntem un teatru mic iar ceea ce cumparam sunt coli ,agrafe de birou,tot ceea ce inseamna aparatura birotica,articole de curatenie,detergenti,material textil....etc.Cum ar trebui sa procedam???
Cel mai recent răspuns: lia19. , utilizator 14:38, 18 Mai 2010
In opinia mea, ca institutie publica, aveti obligativitatea in primul rand, a respectarii OUG34 si a celorlalte legi referitoare la achizitiile publice.
Referitor la SEAP:
In HG1660/2006, se spune ca;"Orice autoritate contractantă, precum şi orice operator economic au obligaţia de a solicita înregistrarea şi, respectiv, reînnoirea înregistrării în SEAP, cu respectarea condiţiilor şi procedurii reglementate prin prezentele norme". Pentru mine "orice" nu inseamna "toate", iar sensul alineatului respectiv este ca orice AC care vrea sa se inscrie trebuie sa se conformeze prevederilor din HG 1660, nu ca toate AC trebuie sa se inscrie.
Atat timp cat achizitiile dvs. sunt f.mici, sub 15000 euro, pentru fiecare produs,nu se incadreaza in organizarea de proceduri de achizitie, si nu prea vad de ce v-ati inscrie in SEAP.
Personal, as face o intrebare pe site-ul ANRMAP-ului, la Asistenta, ca sa stau linistit, avand un raspuns oficial.
Permiteti-mi sa fiu rezervata in privinta obtinerii unui raspuns oficial de la ANRMAP,mai ales daca intrebarea este adresata prin Hepldesk.Am solicitat de cateva ori niste clarificari dar fara a primi nici un raspuns .
Stiu. Eu le-am primit. Dupa ce am semnat si contractul:D
Dar in cazul dansei m-am gandit ca poate astepta 1-2-3 saptamani, dar, dupa aceea are un raspuns oficial, din partea cui trebuie.
Daca e sa tinem cont de cerinta conform careia trebuie sa se faca online 30 % din achizitii,iar aici pot intra si cumpararile directe, cred ca e bine sa va inscrieti in SEAP.
Se pare ca este vorba de 40%. Si este absolut necesar indiferent de cat cheltuim ,,,inscrierea in acest sistem.Obligatoriu!!!!...Dar acum am dificultati in ceea ce privesc pasii pe care trebuie sa-i urmam.

Alte discuții în legătură

Atribuirea contractelor de achiziþie publicã prin mijloace electronice rebenciuc rebenciuc Daca am efectuat achizitii publice prin SEAP ( anunt de participare, anunt de atribuire ) atunci este considerat procent de indeplinire a cerintelor de ... (vezi toată discuția)
valoare totala a achizitiilor publice bianca90 bianca90 Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu o explicatie referitoare la obligativitatea de a achizitiona in proportie de 40% dinvaloare atotala a achizitiilor publice ... (vezi toată discuția)
Achizitiile in seap Gabriel Amironesei Gabriel Amironesei Vineri, 3 aprilie a.c. a fost publicata în Monitorul Oficial nr. 215, partea I, Hotarârea nr. 370 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a ... (vezi toată discuția)