Bun gasit!
Am cateva intrebari in ceea ce priveste Registrul de incasari si plati:
1. La Directia Generala a finantelor publice mi s-a spus ca nu mai trebuie snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial. Este adevarat sau sa ma astept la o amenda?
2. Eu am 6 rubrici. In descrierea Registrului apar vreo 8 daca nu ma insel. Am rubricile: Nr.crt., Data, Felul operatiunii, Încasări, Plăți.
3. Tot de la Finanțe mi s/a spus ca rubrica Plăți trebuie împărțită în doua coloane. Dar nu am înțeles ce trebuie trecut în fiecare din ele.
4. Unde trebuie sa înregistrez cheltuielile firmei?
5. La sfârșitul fiecărei luni trebuie să încep o nouă filă?
1.nu mai trebuie snuruit.
2.sunt 2 registre : -registrul de casa se folosete in general la srl
-registrul de incasari si plati la persoane fizice autorizate,indeprindere individuala
3.registrul de incasari si plati cuprinde : data,nr. doc. explicatii,incasari casa sau banca (coloana separata la fiecare) si plati casa sau banca( idem)
4.cheltuielilile se trec la plati
5.la terminarea lunii se face total luna incasari si plati si apoi in continuare luna noua
1-corect
2- trebuie 8 coloane
3-rubrica de plati si incasari este impartita fiecare in 2coloane :a)numerar b)banca
4- la plati bineinteles, in ordine cronologica
5-nu trebuie, ci sa mergeti in continuare in ordine cronologica de ex. 01.03- aveti o plata chitanta nr."x" val.10 lei
apoi aveti alta in 12.03 de plata fact. curent .scrieti chit. nr...val.....
apoi emiteti d-voastra o fatura si o incasati numerar.in 20 03 treceti chit. nr. ..val.
apoi in 25.03 aveti alta plata..chit. nr. ...val....etc.... Patile in colana7- numerar sau in col. 8 prin banca si Incasarile numerar in coloana 5 si prin banca col.6..
sper ca am fost destul de explicita..
succes..
Informatii pfa
alexndra
registrul jurnal de incasari si plati se completeaza zilnic pe cate a pagina? chiar daca nu au fost operatiuni ? de ce functionarul a numerotat paginile in ... (vezi toată discuția)