avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 552 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general REGISTRUL DE INCASARI SI PLATI
Discuție deschisă în Contabilitate în general

REGISTRUL DE INCASARI SI PLATI

Bun gasit!
Am cateva intrebari in ceea ce priveste Registrul de incasari si plati:

1. La Directia Generala a finantelor publice mi s-a spus ca nu mai trebuie snuruit, parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial. Este adevarat sau sa ma astept la o amenda?

2. Eu am 6 rubrici. In descrierea Registrului apar vreo 8 daca nu ma insel. Am rubricile: Nr.crt., Data, Felul operatiunii, Încasări, Plăți.

3. Tot de la Finanțe mi s/a spus ca rubrica Plăți trebuie împărțită în doua coloane. Dar nu am înțeles ce trebuie trecut în fiecare din ele.

4. Unde trebuie sa înregistrez cheltuielile firmei?

5. La sfârșitul fiecărei luni trebuie să încep o nouă filă?

Multumesc!

Menționez că am Întreprindere Individuala
Ultima modificare: Joi, 13 Mai 2010
natali7k, utilizator
Cel mai recent răspuns: natali7k , utilizator 09:47, 14 Mai 2010
1.nu mai trebuie snuruit.
2.sunt 2 registre : -registrul de casa se folosete in general la srl
-registrul de incasari si plati la persoane fizice autorizate,indeprindere individuala

3.registrul de incasari si plati cuprinde : data,nr. doc. explicatii,incasari casa sau banca (coloana separata la fiecare) si plati casa sau banca( idem)
4.cheltuielilile se trec la plati
5.la terminarea lunii se face total luna incasari si plati si apoi in continuare luna noua
1-corect
2- trebuie 8 coloane
3-rubrica de plati si incasari este impartita fiecare in 2coloane :a)numerar b)banca
4- la plati bineinteles, in ordine cronologica
5-nu trebuie, ci sa mergeti in continuare in ordine cronologica
de ex. 01.03- aveti o plata chitanta nr."x" val.10 lei
apoi aveti alta in 12.03 de plata fact. curent .scrieti chit. nr...val.....
apoi emiteti d-voastra o fatura si o incasati numerar.in 20 03 treceti chit. nr. ..val.
apoi in 25.03 aveti alta plata..chit. nr. ...val....etc....
Patile in colana7- numerar sau in col. 8 prin banca si
Incasarile numerar in coloana 5 si prin banca col.6..
sper ca am fost destul de explicita..
succes..
Va multumesc frumos! Am ramas cu o singura nelamurire.
Mai trebuie sau nu parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial acest registru?
da trebuie parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial obligatoriu
Daca am inceput activitatea in martie 2010, voi avea probleme in cazul in care merg deabia acum sa il parafez si sa il inregistrez?

Si, trebuie, de asemenea sa fac acest lucru si pentru Raportul de Gestiune zilnic?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Registru de incasari si plati Maganu Geta Maganu Geta Cum se completeaza? Ce trebuie scris? Ce operatiuni trebuie trecute aici? Trebuie trecuta si factura si val. nirului sau doar val. facturii si ... (vezi toată discuția)
Contabilitate intreprindere individuala iubiritza iubiritza buna ziua, am infiintat o II, profil confectionare si vanzare in piete targuri a bijuteriilor hand made. urmatorul pas este sa invat cum anume trebuie sa tin ... (vezi toată discuția)
Informatii pfa alexndra alexndra registrul jurnal de incasari si plati se completeaza zilnic pe cate a pagina? chiar daca nu au fost operatiuni ? de ce functionarul a numerotat paginile in ... (vezi toată discuția)