Referitor la modificarea art.81, alin 6 din norme al carui text o sa vi-l redau mai jos:
Angajatorii au obligatia sa transmita casei de asigurari sociale de sanatate, in termen de maximum 6 zile de la data la care au fost instiintati cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara de munca, lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca, precum si datele de identificare, respectiv numele medicului prescriptor si unitatea in care functioneaza acesta si declaratia prevazuta la alin (2), daca au solicitat-o.
apar urmatoarele intrebari:
1.Unde trebuie sa depuna angajatorii aceasta declaratie, la casa de asigurari de sanatate unde angajatorul are sediul social sau la casa de asigurari de sanatate unde este arondat angajatul?
2.Cum se va face transmiterea prin e-mail sau prin posta?
3. Aceasta declaratie se va face avand la baza doar declaratiile salariatilor acestea se vor face in scris?
5.Ar fi necesara si o copie a certificatului medical? Ce se intampla daca acesta nu o are?
Buna ziua....m-am ingrozit de ceea ce spuneti....eu nu am auzit de asemenea modificari...va rog mult sa ma lamuriti si pe mine....sau sa va raspunda cineva la aceste intrebari...sunt curioasa ...eu am cautat in ''modificari'' si nu am gasit asa ceva,imi cer scuze poate nu stiu eu sa ma uit sau sa interpretez...Help...
Si totusi....eu sunt mai prostutza de felul meu...#-o....nu inteleg unde ati gasit textul pe care l-ati redat d-voastra?.:">Citez''Angajatorii au obligatia sa transmita casei de asigurari sociale de sanatate, in termen de maximum 6 zile de la data la care au fost instiintati cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara de munca, lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca, precum si datele de identificare, respectiv numele medicului prescriptor si unitatea in care functioneaza acesta si declaratia prevazuta la alin (2), daca au solicitat-o.