avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 681 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Cum procedez pentru infiintare PFA
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Cum procedez pentru infiintare PFA

E prima data pe acest forum. Sunt inginer constructii proiectant si as dori sa imi fac un PFA pentru eventuale proiecte care ar mai pica in afara programului de lucru. Acum problemele sunt urmatoarele:

1.Eu locuiesc in alt oras decat cel din buletin si care se afla si la distanta foarte mare dar mentionez ca am viza de flotant - acest lucru m-ar putea incurca sa fac PFA in acel oras?
2.Costa mult infiintarea de PFA?
3.In cat timp se poate rezolva cu actele?
4.Ce acte sunt necesare?

Acum nu-mi mai aduc aminte exact ce intrebari mai am dar o sa revin.#-o

Va multumesc!!;)
Cel mai recent răspuns: adina.s , utilizator 00:18, 27 Mai 2010
Documentele necesare infiintarii unui PFA
1. Sediul PFA puteti sa-l stabiliti in orice localitate si se va inregistra la registrul comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este acest sediu. Acest lucru presupune existenta dreptului de proprietate asupra imobilului unde se va inregistra acest PFA, contract de inchiriere sau contract de comodat.
2. Costurile nu sunt mari daca faceti procedurile de inregistrare personal.
3. Timpii birocratici care de obicei variaza de la caz la caz.
4. Documente necesare:
1. Cererea de inregistrare (original)