Am o societate comerciala si am gasit un spatiu unde as dori sa imi infiintez un punct de lucru. Am vb cu proprietarul astazi(cei drept doar telefonic), si mi sa spus ca imi poate face un contract intre terte/i(nu stiu exact termenul), deoarece se judeca pt acel spatiu si nu imi poate face contract de inchiriere. Banuiesc ca, contractul se va face intre firma lui si firma mea(deoarece in acel spatiu el a avut o firma deschisa si s-au mutat).
Acum as dorii sa stiu in ce anume consta acest contract cu tert/e?
Ce ar trebuie sa verific pt a obtine autorizatia de punct de lucru pentru firma mea?
Daca voi avea probleme din punct de vedere legal, daca imi voi desfasura activitatea acolo?
Va multumesc.
cam complicata situatia, daca spatiul in cauza se afla in litigiu pentru stabilirea adevaratului proprietar. Va puteti trezi ca persoana cu care veti contracta pierde procesul, iar cel care castiga sa nu va permita sa va desfasurati activitatea acolo.
Daca litigiul are o alta natura (de exemplu chirie neplatita), nu cred ca ati avea probleme.
Eu v-as sfatui sa va gasiti un spatiu fara asemenea probleme, intrucat la registrul comertului va vor cere pt infiintarea punctului de lucru copii dupa actele de proprietate ale imobilului, extras de carte funciara si contract de inchiriere/comodat
Astazi am fost la RC si am depus o declaratie pt deschiderea activitatii la tert, deci nu pt deschidere punct de lucru.
Acum intreb, cum imi pot desfasura eu activitatea acolo???dat fiind faptul ca nu am punct de lucru acolo(banuiesc ca doar un contract intre firma mea si cea de acolo voi avea), casa de marcat cum o inregistrez la ANAF fara punct de lucru, contract salubritate, autorizatii reclama etc.
Banuiesc ca nu este nimic legal ? Risc amenzi sau chiar inchiderea "magazinului" daca as avea o astfel de colaborare ???