La o cladire achizitonata(de la primarie) prin licitatie caietul de sacini prevedea ca destinatie :"sediu firma".Cu acordul verbal al primarului am cerut autorizare pentru "sediu firma si locuinta de serviciu".Sa eliberat certificat de urbanism cu aceasta ultima titulatura si am obtinut toate avizele ,acordurile.Cand sa depun proiectul mi sa cerut sa depun o alta cerere pentru certificat de urbanism pentru "sediu firma".Primul certificat de urbanism a atras dupa sine efecte in sensul ca am cheltuit bani si timp iar acum trebuie schimbate toate actele.Intrebare :este legal sa mi se ceara asa ceva ? exista in vreo lege care sa prevada ca nu poti sa faci locuinta de serviciu in sediu firma? Mentionez ca certificatul de urbanism a fost semnat de arhitectul sef si primar.MULTUMESC!
Daca in contractul de vanare cumparare este mentionata destinatia, atunci se poate autoriza doar sediu firma. Probleme este ca dupa ce obtineti toate avizele trebuie sa faceti urmatorul pas, respectiv autorizatia de construire pe care o emite tot primarul si exista posibiitatea de a va fi respinsa cererea de autorizare pentru locuinta in conditiile in care actul de proprietate pe care il aveti specifica destinatia pe care o poate avea imobilul.