avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 692 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... MA PUTETI LAMURI VA ROG????
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

MA PUTETI LAMURI VA ROG????

BUNA ZIUA.AM SI EU O MARE NELAMURIRE.VIITOARELE MAMICI POT LUA INDEMNIZATIA PENTRU CRESTEREA COPILULUI DACA FAC DOVADA CA SUNT INSCRISE LA CURSURIL UNEI UNIVERSITATI (ADICA DACA SUNT STUDENTE INDIFERENT IN CE AN) SAU NUMAI DACA AU ABSOLVIT CURSURILE UNEI UNIVERSITATI (CU LICENTA SAU MASTER)???????UNII ZIC CA SE POATE LUA INDEMNIZATIE SI FARA SA FI ABSOLVIT PRINCIPALA CONDITIE AR FI DOAR CA EA SA FIE STUDENTA...UNII ZIC CA NU.PANA LA URMA CUM E?MULTUMESC
Ultima modificare: Luni, 24 Mai 2010
OANAMIRELACUCU, utilizator
Cel mai recent răspuns: OANAMIRELACUCU , utilizator 18:13, 27 Mai 2010
:offtopic:@oanamirelacucu, scrierea cu majuscule este conrara regulamentului de postare. Va multumesc.
Ultima modificare: Joi, 27 Mai 2010
ContSters47264, utilizator
scuze
Daca ati fi fost atenta la mesajul postat anterior de mine, ati fi observat lesne faptul ca legea spune ca perioada de 12 luni anterioara nasterii copilului poate fi realizata integral si din perioadele in care mama care solicita acordarea indemnizatiei de crestere a copilului s-a aflat in una din situatiile prevazute la art. 1 alin. 2 lit. m din OUG nr. 148/2005 fara intrerupere.
Astfel, daca in ultimele 12 luni anterioare nasterii copilului, ati fost studenta dar in sistem ID, chiar si un semestru, aceasta perioada a ramas "descoperita" si astfel, perioada de 12 luni neintrerupta nu mai este indeplinita. ;)
multumesc:vishenka:
Ultima modificare: Joi, 27 Mai 2010
OANAMIRELACUCU, utilizator
multumesc:vishenka:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură