avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... cheltuieli de judecata
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

cheltuieli de judecata

Daca nu am venit decat ajutorul social de 225roni si alocatia unui minor , si sunt impusa la cheltuieli de judecata ce pot face?
Pot cumva sa scap de plata acestor cheltuieli?
Din chitantele depuse ar fi vorba de 4000ron.
PS este vorba de cazul unei vecine care a fost data in judecata de un alt vecin pe motiv ca i-a incalcat proprietatea aerian (a facut streasina casei mai mare, casa fiind pe hotar). Eu sunt studenta la drept insa nu stiu cum sa o ajut , nu stiu ce sa-i raspund.Poate ma ajuta-ti voi. Mersi mult.
Cel mai recent răspuns: Mihaela Hornea , Avocat 19:53, 26 Mai 2010
In principal executorul judecatoresc va face poprire pe suma obtinuta din ajutorul social , iar daca aceasta nu este suficienta va scoate la licitatie bunurile aflate in proprietatea vecinei.Daca nu are nimic pe numele ei...nu are executorul ce executa.:thumbup:
Succes
Deci nu exista nici o posibilitatea de a fi reduse sau anulate? pesoana respectiva este bolnava, are cancer la san si traieste cu aprox 250 ron pe luna.De asta intreb poate fi ajutata cumva. Taxa avocatului advers a fost de 2000 roni, stiam ceva ca poate fi diminuata de judecator. Ce alte cai de diminuare a acestor cheltuieli exista?
Scuza-ti insistenta.
Nu stiu care este pozitia procesuala a vecinei dvs. respectiv daca aceasta a recunoscut la prima zi pretentiile reclamantului, sau daca aceasta a fost notificata sau nu inainte de declansarea procesului, insa am sa va raspund de principiu ca in situatia in care paratul recunoaste la prima zi de infatisare pretentiile reclamatului nu va putea fi obligat la plata cheltuielilor de judecata, afara de cazul in care aceasta a fost pusa in intarziere ( notificata) inainte de chemarea in judecata.