Buna dimineata. As vrea sa stiu daca cineva imi poate da o mana de ajutor? Problema mea e ca anul trecut am mers la un ghiseu la .... Olimpia si am rugat-o pe functionara sa-mi dea iban-ul de la cardul meu (il aveam in mana), am primit un extras de cont si dupa am facut 2 plati de la un ATM ING catre acest cont(care ar fi trebuit sa fie contul cardului meu) dar surpriza cand am verificat daca banii sunt ...nu erau asa ca am inceput prin a cere stornare de plata la ING, nestiind exact ce s-a intamplat am cautat acel extras primit de la banca am verificat si astfel am observat ca nu gresisem contul ci primisem extrasul altcuiva. Dupa a urmat reclamatie la ........ unde .....ne pare rau...dar nu putem face nimic e vina dumneavoastra, dupa OPC .....ne pare rau e o problema intre dumneavoastra si cel in contul caruia s-au dus banii........NU SE POATE DACA GRESESTI SI TASTEZI O CIFRA GRESITA CAND TRANSFERI BANII GATA I-AI ARUNCAT PE FERREASTRA........
Daca ati fi gresit Dv. o cifra sau mai multe si astfel banii s-ar fi dus in alt cont decat cel dorit ar fi fost vina Dv. Si tot s-ar fi putut face ceva intrucat la primirea in conturile BCR, pe langa IBAN figureaza si numele posesorului contului care se poate constata ca nu e al Dv., asa cum l-ati asociat la transferul banilor din conturile ING.
Dar in cazul descris de Dv. aveti de la BCR un extras de cont al altcuiva. Chiar daca Dv. ati fost neatent si n-ati vazut diferenta, BCR ar trebui sa se implice macar si pentru faptul ca v-a eliberat in mod gresit un extras de cont al altcuiva, ceea ce este o eroare grava a bancii.
Totusi e ceva de neinteles aici. Dv. i-ati dat cardul, functionara l-a introdus in POS, Dv. ati tastat PIN-ul........si de iesit a iesit extrasul de cont al altui IBAN? Eu zic sa insistati pe langa BCR sa se implice in rezolvarea problemei, altfel contactati persoana cu pricina, al carui extras il aveti si aratati-i situatia.
In primul rand multumesc pentru raspuns. Acum despre card, nu i l-am dat m-am dus cu el in mana la ghiseu si am zis ca vreau pin-ul, moment in care doamna mi-a printat un extras si gata.
Ieri am fost la ei pentru o ultima discutie dar d-nul director e in concediu pana pe 8.06.2010 asa ca am discutat doar cu inlocuitoarea lui careia i-am spus ca in normele BNR cu privire la ordinele de plata se zice ca daca decontarea se face direct(adica se verifica doar daca IBAN-ul e valabil) banca trebiue sa depuna toate diligentele pentru recuperarea sumei si a comisioanelor iar daca decontarea nu se face direct banca e responsabila si va returna imediat fondurile. Un lucru e sigur BNR in ambele cazuri sustine rezolvarea problemei prin recuperarea fondurilor.
Acum sunt foarte hotarat daca pe 8 cel tarziu nu se rezolva sa ii dau in judecata dar pentru ca nu am dat pe nimeni in judecata pana acum va rog sa ma ajutati cu indrumari ...cum ar trebui sa procedez... un model de cerere de chemare in judecata . Regulamentul BNR care reglementeaza problema e Regulamentul nr.2 din 23 feb. 2005 intrat in vigoare in 8 apr. 2005.
Multumesc anticipat
Alpha bank
truscalaurentiu
Buna ziua!
Am o intrebare:
am un card de debit la Alpha Bank iar luna trecuta cand am platit suma minima datorata, casierul a gresit destinatia banilor si in ... (vezi toată discuția)