avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 163 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Statistici îngrijorãtoare - hãrțuirea sexualã ...
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Statistici îngrijorãtoare - hãrțuirea sexualã la locul de muncã

Ma numesc Dan Tapoca si sunt student la Facultatea de Sociologie. In urma rezultatelor unei cercetari facute de mine a reiesit faptul ca, desi victime ale hartuirii sexuale la locul de munca, acestea nu numai ca nu au raportat incidentul dar nici macar nu s-au interesat de faptul ca exista legi care sanctioneaza hartuitorul si organizatii care vin in ajutorul victimelor. Chiar daca mai toate cercetarile spun acest lucru, totusi speram ca rezultatul sa nu fie acesta. Speram ca ipoteza sa nu mi se confirme. Acum ca s-a confirmat imi pun intrebarea care sunt de fapt cauzele necunostinelor lor, faptul ca nu stiu nimic despre existența acestor legi?
Cum se pot face imbunatatiri pentru ca acestia sa fie instiintati de existenta legilor?care ar fi metodele de imbunatatire?
Ultima modificare: Miercuri, 2 Iunie 2010
dann118, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 19:02, 2 Iunie 2010
Haideti s-o luam cu inceputul - la ce legi va referiti?
pai legea 202/2002- egalitatea sanselor dintre femei si barbati, art. 223 din codul penal, art.5 din codul muncii. Vroiam sa punctez ideea ca aceste victime au suferit in urma hartuirilor dar aceste nu au facut nimic pentru sanctionarea corecta a hartuitorului. Prin ce metode sa putem instiinta (educa) oamenii cu privire la aceste legi, faptul ca ele exista? Acuzatii de hartuire sexuala la locul de munca nu sunt inregistrate.
dann118 a scris:
art. 223 din codul penal

Ma tem ca acest articol e abrogat in codul penal in vigoare la acest moment. Am intrebat tocmai pentru ca succesiunea codurilor penale in ultimii ani e destul de ametitoare.