prin fisa de date s-a solicitat prezentarea declaratiei pe ultimii 5 ani a lucrarilor similare, formularul de experienta-insotit de 1 contract si procesul verbal de receptie.
S-a prezentat formularul de experienta, contractul si procesul verbal, dar la lista lucrarilor pe ultimii 5 ani imi prezinta alte lucrari, deci care nu sunt similare cu obiectul contractului meu (pietruire drum)....prezentandu-se lucrari de constructii, tamplarie.
Pot declara oferta inacceptabila pentru k nu indeplineste criteriul de calificare?aceasta declaratie nu prezinta lucrarile similare
Buna ziua !
Depinde de prevederile cuprinse in documentatia de atribuire/fisa de date a achizitiei . Insa , de regula, aceasta cerinta ce intra in cap. Capacitatea tehnica si/sau profesionala , poate fi complinita ulterior , pe parcursul derularii procedurii , cu conditia de a nu lipsi mai mult de 3 documente din cele solicitate, fapt ce atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica .
Verificati intai obiectul contractului prezentat si procesul verbal de receptie corespunzator acestuia daca se incadreaza in categoria lucrarilor similare .E bine sa solicitati o clarificare si in functie de raspuns stabiliti daca este sau nu inacceptabila.Daca lucrarile din contractul prezentat sunt similare ,iar in lista pe ultimii 5 ani mai apar si alt fel de lucrari ,nu se poate respinge oferta ca inacceptabila.
- banuiesc ca este vorba de o achizitie publica;
- mare atentie la caietul de sarcini;
- poti cere clarificari mai intai sau poti declara oferta inacceptabila pt faptul ca nu corespunde oferta tehnica.
- OUG 34/2006
ART. 33
(1) Autoritatea contractanta are obligatia de a preciza in cadrul documentatiei de atribuire orice cerinta, criteriu, regula si alte informatii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
(2) Documentatia de atribuire trebuie sa cuprinda, fara a se limita la cele ce urmeaza, cel putin:
a) informatii generale privind autoritatea contractanta, in special cu privire la adresa - inclusiv telefon, fax, e-mail -, persoane de contact, mijloace de comunicare etc.;
b) instructiuni privind date limita care trebuie respectate si formalitati care trebuie indeplinite in legatura cu participarea la procedura de atribuire;
c) daca sunt solicitate, cerintele minime de calificare, precum si documentele care urmeaza sa fie prezentate de ofertanti/candidati pentru dovedirea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie;
d) caietul de sarcini sau documentatia descriptiva, aceasta din urma fiind utilizata in cazul aplicarii procedurii de dialog competitiv sau de negociere;
e) instructiuni privind modul de elaborare si de prezentare a propunerii tehnice si financiare;
f) informatii detaliate si complete privind criteriul de atribuire aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare, corespunzator prevederilor cap. V - sectiunea a 3-a;
g) instructiuni privind modul de utilizare a cailor de atac;
h) informatii referitoare la clauzele contractuale obligatorii
am solicitat clarificari si contractul prezentat este similar cu obiectul contractului nostru. In fisa de date am solicitat declaratie cu lucrarile similare pe ultimii 5 ani, ei prezentand alte lucrari.
Ordin 1120/2013
creatza_70
Puteti sa-mi explicati mai bine, care ar fi pasii in cazul procedurii simplificate de achizitie pentru beneficiarii de fonduri europene din mediul privat, ... (vezi toată discuția)