Puteti sa-mi explicati mai bine, care ar fi pasii in cazul procedurii simplificate de achizitie pentru beneficiarii de fonduri europene din mediul privat, conform Ordinului 1120/2013?
Nu ar trebui cumva sa mai apara niste norme de aplicare sau ceva asemanator?
In ordin se specifica faptul ca Autoritatile de management au obligatia ca pana la 22 octombrie sa modifice procedurile si orice alte reglementari. Nu am vazut nimic de genul acesta.
Eu nu am gasit decat urmatoarele informatii:
- se intocmeste specificatia tehnica (vechiul caiet de sarcini).
- se publica anuntul de participare si specificatia tehnica pe
[ link extern ]
- nu mai avem fisa de date, deci nici criterii de calificare.
- la final, nu se mai intocmeste un raport al procedurii ci o nota justificativa in care argumentam optiunea facuta.
Cum facem in acest caz cu ceea ce consideram a fi capacitatea tehnica?
Le trecem in specificatie?
Dar cu celelalte criterii de calificare? Le trec tot in specificatie?
Multumesc.