avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 705 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice Cerere de oferta online
Discuție deschisă în Achiziţii publice

Cerere de oferta online

Buna ziua,

Paticip la o procedura de achizitie publica cerere de oferta cu modalitate de desfasurare online. In fisa de date nu se specifica daca documentele ce le vom incarca pe SEAP trebuie semnate cu semnatura electronica. Am intrebat autoritatea contractanta insa mi s-a raspuns sa contactez Seap-ul.
Este obligatoriu ca documentele ofertei ce vor fi incarcate pe Seap sa fie semnate cu semnatura electronica?

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: ibitza78 , utilizator 11:51, 25 Mai 2012
Vezi art. 19, alin. 2 din HG 1660/2006:
"ART. 19
(1) În cazul în care prin documentaţia de atribuire s-a solicitat îndeplinirea unor criterii de calificare, operatorii economici introduc în SEAP, împreunã cu oferta, şi informaţiile necesare demonstrãrii îndeplinirii criteriilor de calificare, în condiţiile solicitate de cãtre autoritatea contractantã.
(2) În situaţia în care pentru a demonstra îndeplinirea anumitor criterii de calificare autoritatea contractantã a solicitat prezentarea unor documente, prevederile art. 17 alin. (3) şi (4) se aplicã în mod corespunzãtor.
(3) Autoritatea contractantã are dreptul de a solicita prezentarea de mostre ale produselor care urmeazã sã fie furnizate în cursul îndeplinirii viitorului contract, caz în care trebuie sã precizeze în cuprinsul documentaţiei de atribuire modalitatea de prezentare a acestora."

" ART. 17
(1) Operatorul economic are dreptul de a transmite oferta numai în format electronic şi numai pânã la data limitã de depunere a ofertelor prevãzutã în anunţul de participare.
(2) Atât elementele propunerii tehnice specifice produselor, serviciilor sau lucrãrilor ofertate, cât şi elementele propunerii financiare sunt transmise în SEAP de cãtre operatorul economic.
(3) În cazul în care, în scopul verificãrii conformitãţii propunerii tehnice cu cerinţele caietului de sarcini sau în scopul verificãrii propunerii financiare, autoritatea contractantã solicitã prezentarea anumitor documente, acestea trebuie transmise în SEAP în format electronic, semnate cu semnãturã electronicã.
(4) În cazul în care, din motive tehnice, nu este posibilã transmiterea anumitor documente în format electronic prin intermediul SEAP, documentele respective se transmit autoritãţii contractante în forma şi utilizându-se modalitatea de comunicare solicitate de aceasta, cu respectarea prevederilor ordonanţei de urgenţã cu privire la regulile de comunicare şi transmitere a datelor."

Cel mai bine ar fi sa parcurgi toata hotararea 1660/2006 si poate iti vor fi clarificate si alte nelamuriri. Cel putin asa a fost pentru mine :).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Semnatura electronica ofertanti ibitza78 ibitza78 Buna ziua! Sunt autoritate contractanta si am o procedura online. In fisa de date am specificat ca toate documentele depuse pentru prezenta procedura sa fie ... (vezi toată discuția)
Semnatura electronica andr33apn andr33apn Buna ziua, Am si eu un dubiu... Cum functioneaza semnatura electronica in cazul documentelor lansate in SEAP? Aceasta functioneaza, pentru operatorul ... (vezi toată discuția)
Licitatie deschisa online creatza_70 creatza_70 Buna ziua, Ce se poate face in urmatoare situatie: Un operator economic a incarcat in SEAP toate documentele solicitate, influsiv propunerea ... (vezi toată discuția)