La o societate cu comertul electronic clientul are dreptul sa restituie produsul in 10 zile fără invocarea vreunui motiv şi fără a suporta vreo penalitate. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Firma trebuia sa inregistreze provizion la facturare?
solutia provizionului la facturare nu o gasesc buna pentru ca ar fi vorba de un provizion nedeductibil fiscal ; de fapt la momentul facturarii dvs aveti banii incasati , pentru ca altfel nu faceti livrarea , iar provizionul se face asupra unei creante neincasate si nu e cazul ; plus ca e vorba de creante persoanei juridice
Oricum, la momentul restituirii veti face factura in storno si se va corecta astfel venitul .
Ar mai putea fi varianta prevazuta de art 134 ^1 :
(3) Pentru bunurile transmise în vederea testării sau a verificării conformităţii, se consideră că livrarea bunurilor are loc la data acceptării bunurilor de către beneficiar.
- si sa emiteti factura la 10 zile de la primirea produsului, considerand ca bunurile se afla in testare ,dar nu stiu ce permite legislatia specifica acestui tip de comert
Aici este incovenientul costului : ar trebui trimise facturile ulterior ...si costa .
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Client in faliment
sacko
Dupa finalizarea inventarierii (in ianuarie 2010) a patrimoniului firmei aferent 2009, in 3 februarie 2010 am primit o notificare de la un lichidator judiciar ... (vezi toată discuția)
Ajustare tva
liliana state
Buna ziua tuturor,
Ma poate ajuta cineva?????????Am un client neincasat din luna mai 2007.Atunci am emis factura,m-am inregistrat cu venit si tva de ... (vezi toată discuția)