avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1143 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil vs alte colaborari
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil vs alte colaborari

Buna ziua,

Ajutati-ma, va rog, in urmatoarea problema. Sunt in concediu de crestere copil de la 01.04.2010 si as vrea sa stiu daca exista vreo modalitate legala de a lucra in acelasi timp. Sotul meu are program flexibil si atunci cand el este acasa eu as vrea sa lucrez ca sa castig macar experienta daca nu si bani.
Exista vreo modalitate legala de a incheia vreun fel de contract astfel incat angajatorul sa aiba un fel de garantie ca "nu l voi lasa balta la un moment dat"? De exemplu as putea incheia un contract de voluntariat in care angajatorul se obliga sa ma invete, iar eu sa muncesc acolo o perioada de x luni ca motiv ca investeste in mine, dar acest contract sa nu fie cu titlu oneros adica sa nu implice remuneratie? Poate aveti si alte idei. Stiu ca s-a desfiintat si conventia civila. Ideea e ca vreau o forma legala de contract care sa nu implice obligatii materiale pentru ca risc sa pierd indemnizatia si mi-ar parea rau ca am contribuit foarte mult la stat.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:36, 20 Iunie 2010
~ Conținut șters la cerere ~
1. OUG 148/2005 spune ca plata indemnizatiei se suspenda incepand cu ziua urmatoare celei in care beneficiarul realizeaza venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Adica sa nu aveti nici un fel de venit profesional impozabil.
3. In regim de voluntariat puteti lucra.
Multumesc mult pentru raspunsuri.