buna ziua! ma numesc Angelica. am o masina de spalat din august 2009; face zgomote urate la stoarcere; a fost service-ul de 2 ori, a spus ca problema e ca sta pe parchet si ca de la vibratii, am asezat-o pe ciment si face la fel de urat. masina e la vreo 15 mil, are functie super silent, dar ea turuie ca un elicopter; plus ca scoate rufe curate doar daca le bag curate, le scoate cu aceleasi pete, si cateodata nici mirosul nu-l scoate din ele.
cum procedez pentru a putea avea masina care ar trebui sa o am: noua si de calitatea (fara turuit la functionare si sa spele cum trebuie)? pt ca service-ul zice ca masina nu are nimic. ce drepturi am? cui trebuie sa ma adresez? pot cere inlocuire de produs? cum procedez?
va rog un sfat, un ajutor!
multumesc!
Buna seara ! Avand in vedere concluziile celor de la service nu aveti nicio sansa de inlocuire a produsului . Puteti face o sesizare la OPC , insa ce dovezi scrise puteti aduce in sprijinul petitiei dvs. .
adica nu pot face nimic?! trebuie sa raman cu produsul asa cum e? n-am nici un drept ca si consumator? ce zice service-ul e litera de lege? pot chema o terta persoana sa examineze produsul? nu stiu? intreb si eu...ca nu stiu cum sa procedez....
atunci garantia ce face? ca aparatul meu electrocasnic nu functioneaza conf functiilor si calitatii produsului.....
e total aiurea sa cumperi ceva super nu-stiu-cum...si sa fii stresat cand e pus in functiune....ca face zgomot mare, ca deranjez vecinii, ca nu pot sa o las singura sa maduc sa-mi rezolv alta treaba...trebuie sa o pazesc....sa nu bubuie....
Situatia sa fie chiar asa cum o prezentati dvs. si firma care asigura service-ul sa nu constate nicio neregula in functionarea masinii ? Nu am auzit pana acum , de regula firmele sunt interesate de rezolvarea unor astfel de probleme majore cum le prezentati dvs. . Daca zgomotul produs este peste limita admisa de caracteristicile produsului si nu se datoreaza utilizarii neadecvate sau in conditii neadecvate , incercati o examinare aprodusului de catre alta firma autorizata pt astfel de lucrari , apoi sesizati firma vanzatoare a produsului si OPC-ul , putand eventual sa actionati in instanta ulterior , in functie de rezultatele obtinute .
va multumesc pt raspuns! pana la urma s-a rezolvat!
astazi a venit service-ul iar, in urma sesizarii facute de catre mine vanzatorului....si surpriza! a gasit cauza zgomotelor, remediindu-le!
Garantie televizor
anamd
buna ziua,
in august 2012 am achizitionat un televizor Smasung Led Smart TV, televizor care la sf lunii septembrie s-a stricat. Vanzatorul m-a indrumat catre ... (vezi toată discuția)