avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 966 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... garantie televizor
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

garantie televizor

buna ziua,
in august 2012 am achizitionat un televizor Smasung Led Smart TV, televizor care la sf lunii septembrie s-a stricat. Vanzatorul m-a indrumat catre service-ul autorizat. acest service a vazut produsul i-a facut 5 foto si m-a trimis cu el acasa spunand ca este lovit (mentionez ca nu prezinta urme de lovituri sau soc mecanic). nu au trecut nimic pe certificatul de garantie si nu mi-au dat nici o hartie in care sa specifice ca este scos din garantie. am facut sezisare la OPC raspunsul fiind negativ deoarece cei de la OPC nu au un birou tehnic pentru a face o expertiza, dar OPC-ul imi spune ca in urma controlului facut la vanzator au vazut o adresa, care imi este adresata mie dar care nu mi-a fost data, in care scrie ca a fost facuta o expertiza tehnica si ca in urma acestei expertize s-a constatat soc mecanic ceea ce inseamna scoatere din garantie. am nevoie de ajutorul dvs pt a merge mai departe pe cale juridica.mentionez ca produsul in cauza, televizorul, este acasa si nu a fost desigilat. in acest caz vreau sa stiu cum a fost facuta aceasta expertiza tehnica.....multumesc.

[Editat - in forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme, multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Vineri, 16 Noiembrie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 11:02, 16 Noiembrie 2012
Posibil ca expertiza tehnica sa fi vizat strict existenta de indicii/elemente la forma exterioara a aprodusului in baza carora comerciantul sa invoce aspecte existente la produs=lovituri,care nu fac obiectul unor eventuale reparatii si care conduc la pierderea garantiei

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună seara , oameni buni ! mă numesc popa florentina, am achiziționat ... Florentina Popa Florentina Popa Bună seara , oameni buni ! Mă numesc Popa Florentina, am achiziționat un TV LED NEI, de la firma EVOMAG. La primirea coletului s-a verificat integritatea ... (vezi toată discuția)
Refuz acordare garantie componenta calculator onyx onyx buna ziua , am achizitionat in luna octombrie o componenta de calculator ( un hard disk) . Produsul l-am primit sigilat . Nu l-am montat imediat in calculator ... (vezi toată discuția)
Drepturile cumparatorului in caz de produs neconform Cld_gabriela Cld_gabriela Am cumparat un televizor LCD la 3999 din Carrefour ,l-au probat pe bancul de proba si parea a fi in regula.L-au luat tot ei de pe bancul de proba si l-au pus ... (vezi toată discuția)