buna ziua,
in august 2012 am achizitionat un televizor Smasung Led Smart TV, televizor care la sf lunii septembrie s-a stricat. Vanzatorul m-a indrumat catre service-ul autorizat. acest service a vazut produsul i-a facut 5 foto si m-a trimis cu el acasa spunand ca este lovit (mentionez ca nu prezinta urme de lovituri sau soc mecanic). nu au trecut nimic pe certificatul de garantie si nu mi-au dat nici o hartie in care sa specifice ca este scos din garantie. am facut sezisare la OPC raspunsul fiind negativ deoarece cei de la OPC nu au un birou tehnic pentru a face o expertiza, dar OPC-ul imi spune ca in urma controlului facut la vanzator au vazut o adresa, care imi este adresata mie dar care nu mi-a fost data, in care scrie ca a fost facuta o expertiza tehnica si ca in urma acestei expertize s-a constatat soc mecanic ceea ce inseamna scoatere din garantie. am nevoie de ajutorul dvs pt a merge mai departe pe cale juridica.mentionez ca produsul in cauza, televizorul, este acasa si nu a fost desigilat. in acest caz vreau sa stiu cum a fost facuta aceasta expertiza tehnica.....multumesc.
[Editat - in forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme, multumesc pentru intelegere]
Posibil ca expertiza tehnica sa fi vizat strict existenta de indicii/elemente la forma exterioara a aprodusului in baza carora comerciantul sa invoce aspecte existente la produs=lovituri,care nu fac obiectul unor eventuale reparatii si care conduc la pierderea garantiei