salut,sper sa ma puteti ajuta in urmatoarea problema:sunt militar si in luna martie am plecat in o misiune in teatru de operatii.pana sa plecam am semnat polite de asigurare de viata in valoare de 80000euro.dupa 3 luni am suferit un accident de masina in timpul serviciului in care mi am rupt scapula(omoplatul)in 3 locuri.
din cauza asta am fost trimis acasa la jumatatea misiuni.ce sanse am sa recuperez cel putin suma de pe urmatoarele 3 luni care ar fi trebuit sa lucrez acolo??
in momentul de fata sunt in concediu medical.va rog sa ma ajutati.multumesc.
Depinde foarte mult de clauzele prevazute in cotractul de asigurare, daca ati semnat asigurarea prin MAPN( am inteles ca in contactul cu MAPN intra si o astfel de asigurare) sau este o asigurare privata.
Daca accidentul dvs. este in timpul serviciului si este acoperit prin contactul de asigurare, atunci va trebui sa incasati suma prevazuta ca despagubire.
In cazul asigurarilor de viata nu exista diferentieri cu privire la accidentul petrecut la serviciu sau in alte conditii.Prima de asigurare este mai mare datorita ocupatiei pe care o aveti(grad mare de risc).
Puteti primi indemnizatia de asigurare daca pe contract sunt atasate clauze medicale din accident.
Clauze medicale posibile:
-spitalizare din accident,nr.de zile x suma stabilita in contract pe zi de spitalizare(aici poate exista fransiza de 3 zile-adica acestea nu se platesc)
-fracturi, se acorda un procent din suma asigurata conform conditiilor contractuale
in cazul dv.este vorba despre fractura cominutiva si este posibil ca indemnizatia sa fie mai mare
-interventii chirurgicale in caz de accident(procent din suma asigurata pe aceasta clauza)