avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 726 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Schimbare sediu social
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Schimbare sediu social

Buna ziua,

V-as fi recunoscatoare daca m-ati putea lumina in urmatoarea problema: in momentul de fata sediul social al firmei si punctul de lucru se afla la adrese diferite, dar in aceeasi localitate. Incepand cu prima zi din luna urmatoare vrem sa mutam atat sediul social, cat si punctul de lucru (ambele) la o noua adresa (in aceeasi localitate), intrucat am inchiriat un spatiu nou. Mentionez ce asociatul unic al firmei este cetatean strain si calatoreste des in strainatate.
- Care sunt pasii de urmat? (ex: se radiaza punctul de lucru, se radiaza sediul social?)
- Care sunt actele care trebuiesc depuse la Registrul Comertului si de cand trebuiesc depuse?
- Cine le poate depune?
- Pe care dintre acte trebuie stampila traducatorului autorizat?
- Cand este obligatorie si prezenta asociatului unic la Registrul Comertului?

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Carmen Chitu , Avocat 10:34, 23 Iunie 2010
Trebuie sa faceti o decizie a asociatului unic prin care se hotaraste schimbarea sediului social si radierea punctului de lucru existent. Trebuie completata declaratia tip 2 la ORC si autorizata activitatea ce firma o desfasoara la punctul de lucru pe care urmeaza sa il radiati.
In 15 zile de la luarea deciziei asociatului unic, aceasta trebuie inregistrata la ORC.
De asemenea inscrisurile care se depun la ORC trebuie concepute in limba romana, indiferent ca asociatul este cetatean strain.

Este in regula daca decizia asociatului unic cuprinde cele doua conditii (radiere punct de lucru, respectiv schimbare sediu social) sau trebuiesc doua decizii diferite?

Inscrisurile se vor concepe in limba romana, si presupun ca trebuiesc indepliniti aceiasi pasi ca si la infiintarea firmei, ... am fost sa ma interesez si la Registrul Comertului, dar mi-au dat de inteles ca trebuie sa apelam la un consultant de-al lor.

Multumesc!
Decizia poate sa cuprinda ambele puncte. Poate sa le depuna un salariat al firmei sau orice persoana imputernicita de asociatul unic.
Revin cu inca o intrebare: toate inscrisurile trebuiesc semnate de catre asociatul unic sau pot fi semnate si de catre persoana imputernicita? Daca da, care sunt acestea?
Asociatul unic semneaza decizia luata cu privire la modificarile mai sus amintite, actul constitutiv actualizat iar restul inscrisurilor pot fi semnate si de un mandatar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mandat administrator, radiere punct de lucru/deschidere punct de lucru nou, prelungire sediu social lavynyaa lavynyaa Buna ziua! Va rog frumos sa ma ajutati!! Sunt angajata la o societate comerciala, am descoperit in dosarele de \"corporate\" ale firmei diverse probleme ... (vezi toată discuția)
Suspendare firma MISKI MISKI Buna ziua! Ce pasi trebuie sa urmez pentru a suspenda activitatea unei societati comerciale pe o perioada de 2 ani si 11 luni? Care sunt costurile? Va ... (vezi toată discuția)
Înființare firmă cetățean non ue rezident în românia. care sunt actele și costurile necesare? Andreea355 Andreea355 Buna seara.Am rugamintea sa-mi spuneti care sunt actele si costurile necesare infiintarii unei societati de către un cetățean străin Non UE,care deține ... (vezi toată discuția)