- impreuna cu sotul avem in proprietate doua locuinte, una intr-o resedinta de judet in care locuim impreuna cu copii nostri minori, iar cealalta intr-o alta alta resedinta de judet (centru universitar), in care locuiesc, cu acordul nostru, copii nostri majori care sunt studenti. Acesti copii majori, ar putea vinde aceasta locuinta in mod fraudulos, adica fara acordul nostru? Daca "da", ce am putea face pentru a prevenii o astfel de situtie? - multumim!
Daca in acte figurati ca si proprietari numai dv cu sotul nu poate face nimeni nici o vanzare;
Copii nu pot vinde decat daca au procura de la ambii parinti;
Aveti grija sa nu cumva sa le faceti procura pt a administra imobilul deoarece adesea in ea este specificata si vanzarea imobilului si e posibil sa semnati fara sa fiti foarte atenti.
Daca copii sunt proprietari ai imobilului pot vinde fara probleme.
De cele mai multe ori copii au senzatia ca le apartine casa parintilor,cat traiesc parintii, dar acestia nu au nici un drept pana la decesul parintilor
imobilele se pot vinde doar prin act notarial. in acest caz copiii dvs nu pot vinde intrucat propiretari tabulari sunteti dvs si sotul, o modalitate de a vinde ei ar fi aceea printr-o procura speciala data de catre dvs si sotul prin care ii imputerniciti sa vanda in numele si pentru dvs.
Copiii dvs. sunt proprietarii imobilului in care locuiesc, sau dvs., parintii? daca sunt ei, nu prea aveti cum sa-i opriti, fiind proprietarii au dreptul de a dispune de bun asa cum doresc, daca insa sunteti dvs. , nu au sanse sa inchieie o vazare valabila.
Sigur ca pot instraina imobilul in mod fraudulos, dar asta presupune savarsirea unor fapte de natura penala, ceea ce poate duce la sanctionarea lor cu pedeapsa inchisorii.
De impiedicat, ii poate impiedica doar natura educatiei primite si propria lor vointa, in rest, d-voastra puteti numai cere sanctionarea lor si desfiintarea frauduloasa a vinderii cu punerea in situatia de dinainte.