avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 485 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Alocatie intretinere student
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Alocatie intretinere student

Buna ziua !

Ma numesc Ionut, sunt din OT si am o intrebare pt dvs !

Parintii mei au divortat, acum sunt in partaj.

Pana aici totul OK, daca se poate spune si asa.

Eu sunt student, la a doua facultate.
Inrebarea mea este daca tatal meu imi poate acorda alocatie de intretinere in aceste conditii si daca da, la cat ajunge?
Mentionez ca frecventez cursuri de zi, la buget si am 22 de ani !!!

Va multumesc ! =D>
Cel mai recent răspuns: m_ella2005 , utilizator 09:03, 6 Iulie 2010
formulati o cerere de stabilire a pensiei de intretinere major. Depuneti adeverinta de la facultate.
este necesar sa ajung cu el in instanta? adica un proces? sau depun cerere si se aproba, fara sa ma prezint la o infatisare, cu avocat, etc . ?

Thank you
Nu e nevoie. Se rezolva amiabil
Eu cred ca, in vederea stabilirii pensiei de intretinere, ar trebui luat in calcul mai intai momentul divortului parintilor.

Daca acestia au divortat cand dv erati minor si dv ati fost incredintat spre crestere si educare mamei, ati putea solicita stabilirea pensiei de intretinere pentru major si olbigarea tatalui la plata.

In schimb, daca divortul a intervenit dupa majoratul dv., situatie in care nu se mai pune problema incredintarii dv vreunuia dintre parinti, nu vad cum ati putea solicita ajutor material (pensie de intretinere) numai din partea tatalui dv. Practic, parintii sunt divortati, dv sunteti major si exista munai obligatia morala din partea ambilor parinti de a va ajuta material in continuare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură