avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1691 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Modificări în avocatnet.ro Ce v-ati mai dori de la Avocatnet.ro?
Discuție deschisă în Modificări în avocatnet.ro

Ce v-ati mai dori de la Avocatnet.ro?

Idei avem, dar ne-am dori sa stim ce anume e necesar a fi dezvoltat in site in perioada urmatoare. Nu ne referim neaparat la forum, ci si la restul siteului.

Asadar, ce anume ati dori sa vedeti in Avocatnet.ro in perioada urmatoare?

Multumim anticipat.
Cel mai recent răspuns: ContSters122901 , utilizator 11:36, 6 Iulie 2010
hmm.... io mi-as dori sa dispara acele " aplauze" care, din pct. meu de vedere sunt irelevante, dar care nasc multe pasiuni pe aici...si nu din cele mai ortodoxe. :)
Eu mi-as dori o selectie mai atenta a asa -zisilor consultanti care dau sfaturi care mai de care mai traznite!
B-)
Din pacate, nu avem cum sa analizam fiecare tip de aplauze, pentru a ne da seama daca sunt relevante sau nu. :).
Am voie sa-mi doresc ceva ?:D
Ultima modificare: Luni, 5 Iulie 2010
ContSters109653, utilizator
Se pare ca s-a modificat putin modul de afisare a activitatii fiecaruia dintre noi.
Pe mine una ma deranjeaza spre exemplu, cand deschid profilul meu si imi apare la utilizator, activitatea tuturor prietenilor mei, care pe cine a aplaudat sau recomandat (ca doar apar separat cele doua chiar daca este un singur click), cine cu cine s-a imprietenit...fiecare ce a mai scris...si uite-asa caut un subiect la care am raspuns si care ma intereseaza de ma doare capul...ca pana ajung sa-l gasesc#-o...ma las pagubasa.
Consider ca daca vreau sa vad ce a mai facut unul dintre prietenii mei...pot foarte frumos sa-i deschid profilul si sa vad...:D
Faptul ca apare ca a fost recomandat de prietenul meu respectivul X, apoi apare ca X a primit o recomandare de la prietenul meu....deja doua...se mai adauga inca doua aplauze...si uite cum se face sirul...:P
Sper ca n-am fost rautacioasa:vishenka:

Alte discuții în legătură