Buna ziua,
Infiintarea firmei la Registrul Comertului nu presupune avize prealabile. Se infiinteaza prin procedura obisnuita. Nu are rost sa detaliez, deoarece, pe aceasta tema gasiti informatii mai mult decat suficiente pe site-uri specializate.
In functie de caz, veti opta pentru un sediu cu activitate, sau inregistrarea unui punct de lucru.
In cazul in care spatiul destinat desfasurarii activitatii de discoteca si bar va fi inchiriat ulterior, va trebui sa inregistrati punctul de lucru, printr-un dosar de mentiuni, sa declarati actvitatile corespunzatoare si sa obtineti Certificatul Constatator, de care veti avea nevoie in demersurile de autorizare ulterioare.
Bineinteles, declaratia pe propria raspundere va fi comunicata tuturor autoritatilor competente, dar, pentru a fi in deplina legalitate, trebie sa luati in considerare:
- demersuri pe linie sanitara veterinara (obtinerea autorizatiei de functionare de la DSV-SA si, eventual, implementarea unui ghid de bune practici);
- demersuri pe linie SSM-SU (sanatate si securitate in munca + situatii de urgenta) unde va recomand sa incheiati un contract cu o societate sau persoana specializata, care sa va asigure aceste servicii pe baza de abonament;
- obtinerea avizului de functionare de la primarie (in Bucuresti exista si o taxa anuala de 3000 lei);
Foarte importante pentru discoteca, bar (dar si pentru alte locatii in care se difuzeaza muzica, sau programe radio-tv) sunt licentele de difuzare a muzicii, care se obtin de la 3 institutii:
- UCMR - ADA (
[ link extern ] / );
- UPFR (
[ link extern ] / );
- CREDIDAM (
[ link extern ] / )
Precum si demersurile de amplasare a reclamei pentru discoteca, pentru care veti face, mai intai, demersuri pentru obtinerea Certificatului de Urbanism si ulterior, dosarul pentru obtinerea Autorizatiei de Constructie.
Pentru fiecare etapa in parte, trebuie avute in vedere o serie intreaga de detalii, dar, asa cum s-a precizat mai sus, cea mai mare parte a acestor detalii au legatura cu spatiul in care veti functiona..